زنیت مقابل زسکا بازی دفاع از قهرمانی با قهرمان ترین باشگاه لیگ

بازی مرکزی دور بعدی لیگ VTB یونایتد که زنیت سن پترزبورگ در آن میزبان زسکا مسکو خواهد بود، در تاریخ 1 نوامبر 2022 برگزار می شود. بازی برنده فصل گذشته و نایب قهرمان او. این بازی در زمین مجموعه ورزشی سیبور آرنا در سن پترزبورگ برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد زنیت در مقابل CSKA

زنیت

پیترتسی در اولین بازی فصل مقابل یونیکس شکست خورد. این بازگشت از بهشت به زمین برای قهرمان حاکم بود. سپس تیم سن پترزبورگ پنج بار پیاپی پیروز شد. اکنون زنیت با تراز 5/1 در جایگاه سوم لیگ VTB یونایتد قرار دارد.

آبی-سفید-آبی ها در سال های اخیر خیلی خوب پیشرفت کرده اند. البته در اینجا نمی توان شایستگی های پاسکوال را نادیده گرفت. زنیت با این مربی درخشید. در این فصل دفاع از عنوان خوب است. این تیم بهترین دفاع را در مسابقات تا به امروز و چهارمین حمله را دارد.

کالب هومزلی قبل از آخرین بار وارد پنج نفر نمادین تور شد. او در دیدار مقابل سامارا با هفت شوت دقیق از پشت قوس خود را مشخص کرد. تلاش او به زنیت کمک کرد تا با 11 امتیاز پشت سر سامارا برنده شود.

زسکا

مسکووی ها اول جدول رقابت ها هستند. پس از شش بازی، آنها شکست نخورده اند. فقط UNICS می تواند به دستاوردی مشابه در این فصل لیگ VTB یونایتد ببالد، اما کازان اختلاف امتیاز بدتری دارد، بنابراین آنها دوم هستند.

در آخرین سال بازی، "سربازها" به فینال پلی آف قهرمانی رسیدند و در آنجا مغلوب زنیت شدند. دلایلی وجود دارد که باور کنیم بازیکنان بسکتبال زسکا اکنون از دست همتایان خود در سواحل نوا بسیار عصبانی هستند. خوب است که پتروگرادها را با قدرت در قلمرو خود شکست دهیم. بسکتبالیست های پایتخت با بهترین اعداد از نظر هجومی لیگ و با دفاع سوم به این نبرد نزدیک می شوند.

نیکولا میلوتینوف پیش از گذشته به جمع پنج تیم برتر این تور راه یافت. او در بازی مقابل اتودور خیلی خوب بود. به حساب او در این نبرد، 16 امتیاز، هشت ریباند و 27 امتیاز کارآمدی در زمین. سوئدی هم به تیم جدید بهترین های بهترین ها رفت. الکسی در دیدار با ینیسی 16 امتیاز، 4 ریباند، 8 پاس منجر به گل و KPI 26 داشت.

زنیت مقابل زسکا

تاریخچه رویارویی

این تیم ها در فصل گذشته ده بار به مصاف هم رفتند. یکی از نبردها در یورولیگ رخ داد. بسکتبالیست های زسکا در آن قوی تر بودند. سپس باشگاه ها در فصل عادی لیگ VTB دو بار با هم جنگیدند و یک بار همدیگر را ناراحت کردند. هفت مبارزه باقی مانده در فینال مسابقات برگزار شد. زنیت آن سری را 4-3 برد. در تابستان، پترزبورگ ها دو برابر قوی تر از مسکووی ها بودند. ابتدا در بازی اصلی جام گومل بود و سپس در فینال سوپرجام VTB.

شانس دانلود 1xbet

بوک میکرها یک مورد علاقه واضح در این مسابقه نمی بینند، اگرچه آنها کمی بیشتر به صاحبان سایت اعتقاد دارند. برای پیروزی زنیت 1.88 می دهند و موفقیت زسکا 2.025 تخمین زده می شود. شرط‌بندی‌های زیر 159.5 در مجموع در 2 ضرب می‌شوند. غلبه بر این نوار در امتیازها به همان میزان هزینه دارد. شانس هندیکپ 2 (-3) 2.05 است. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

حریفان برابر وجود دارد. این احتمال وجود دارد که آنها امروز بهترین ترکیب را در لیگ VTB یونایتد داشته باشند. شخصیت های روشن و اقدامات تیمی به خوبی هماهنگ در اینجا وجود دارد. سن پترزبورگ در یک سری پنج پیروزی پیش رفت، اما در آخرین بازی تقریبا شکست خورد. باشگاه همچنان فاقد ثبات و خونسردی است، در حالی که زسکا از این نظر در نظم کامل است. میهمانان اشتباهات کمتری خواهند داشت و می توانند هفتمین پیروزی متوالی در مسابقات را کسب کنند (برد 2). آنها این کار را با اطمینان انجام خواهند داد. هیچ فتنه ای در پایان بازی وجود نخواهد داشت - هندیکپ 2 (-3). در عین حال، پترزبورگ ها به خودشان صادق خواهند بود و در دفاع کار بزرگی نشان می دهند و امتیاز کل در جدول امتیازات نسبتاً کم است - Total Under (159.5).

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0