کانادا مقابل لتونی اولین فینالیست مسابقات جهانی چه کسی خواهد بود؟

تامپره فنلاند محل برگزاری اولین نیمه نهایی مسابقات جهانی هاکی روی یخ 2023 خواهد بود. بازیکنان هاکی روی یخ از تیم های ملی کانادا و لتونی به روی یخ ورزشگاه تامپر دک خواهند رفت. این دیدار 27 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های متخصص ما در مورد کانادا در مقابل لتونی

کانادایی

ها با کسب 52 مدال در تاریخ مسابقات جهانی، از جمله 27 مدال طلا، همچنان عنوان قهرمان ترین قدرت هاکی روی کره زمین را دارند. چشم انداز قهرمان شدن 28 بار قبل از شروع این مسابقات تا حدودی مبهم بود، کارشناسان کانادایی ها را در میان برگزیدگان قهرمانی قرار دادند و نه طبق سنت ثابت شده. این به دلیل ترکیب تیمی است که برگ افرا به اروپا آورده است. بدون هیچ ستاره ای، با تعصب آشکار نسبت به هاکی قدرتی، کانادایی ها این خطر را به جان خریدند که زودتر قهرمانی را به پایان برسانند.

بازی های مرحله گروهی تا حدودی این ترس ها را تایید کرد. با وجود آخرین رتبه دوم در گروه B، کانادایی ها با بازی خود تحت تاثیر قرار نگرفتند، زیرا موفق شدند نه تنها به تیم نسبتا قدرتمند سوئیس، بلکه به خارجی های ابدی نروژ نیز ببازند. در مرحله یک چهارم نهایی، کانادایی ها به میزبان مسابقات رسیدند - تیم فنلاند، جایی که فنلاندی ها مورد علاقه آشکار بودند. با این وجود، کانادایی ها یک مبارزه تقریبا عالی داشتند و توانستند یک انتقام تمام عیار برای شکست سال گذشته در فینال قهرمانی جهان بگیرند. پیروزی قانع کننده 4-1 با توپ تافولی در دروازه خالی، کانادایی ها را به نیمه نهایی قهرمانی می برد.

لتونی

اگر برای کانادایی ها ورود به نیمه نهایی یک چیز کاملاً عادی است، پس لتونی ها در حال ساخت تاریخ هستند، برای اولین بار از زمانی که این تیم در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرد و توانست به چهار تیم برتر راه یابد. یک سال پیش، لتونیایی ها از پلی آف کنار گذاشته شدند و مرحله گروهی را در رده پنجم به پایان رساندند. هیچ پیش نیاز خاصی برای یک جهش کیفی به سمت بالا وجود نداشت ، ترکیب عملاً ثابت ماند ، رهبران تیم ملی یک سال دیگر پیرتر شدند.

با این وجود، این کهنه سربازان این تیم بودند که تیم ملی لتونی را به پلی آف کشاندند. برادران Bukartsy، Daugavins، Indrashis و تنها نماینده NHL Rudolfs Balcers تیم ملی لتونی را به اولین مدال قهرمانی جهان در تاریخ خود هدایت کردند. نکته کلیدی برای لتونی ها پیروزی در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل سوئیس بود. در صورت شکست ، لتونیایی ها پنجم باقی ماندند ، اما با شکست دادن سوئیس بی انگیزه ، بخش های هاریج ویتولینز به مرحله یک چهارم نهایی رفتند ، جایی که تا به اینجا حس اصلی قهرمانی را ایجاد کردند. سوئدی ها در تمام طول مسابقه تسلط داشتند، تقریباً سه بار در ضربات دروازه از لتونی ها پیشی گرفتند، اما در نهایت به طرز شگفت انگیزی 1-3 شکست خوردند. در تیم لتونی، لوخملیس، ایندراشیس و یاکس گلزنی کردند.

کانادا مقابل لتونی

آمار

دو هفته پیش این تیم ها در ابتدای قهرمانی به مصاف هم رفتند و لتونی ها حتی یک بار هم نتوانستند تیم کانادا را ناراحت کنند. آنها با صفر گل از یخ خارج شدند (مجموع انفرادی 2 زیر همتراز (1,5) - 1.88). این بازی با نتیجه 6 بر صفر به سود کانادایی ها به پایان رسید. این پیروزی یازدهمین برد برای کانادایی ها در تمام مدت رویارویی با لتونیایی ها در مسابقات جهانی است. تیم ملی لتونی رکورد پیروزی بسیار کمی دارد و تنها موفقیت آنها دو سال پیش بود که تیم آمریکای شمالی را 2-0 شکست داد.

شانس دانلود 1xbet

شرط‌بندی‌ها به صراحت در کنار کانادایی‌ها هستند و ضریب 1.4 را برای پیروزی بنیان‌گذاران هاکی در زمان معمول تعیین می‌کنند. گزینه با حسی دیگر در مقابل پیروزی تیم ملی لتونی را می توان با ضریب 6.4 گرفت. تساوی احتمالی و به دنبال آن وقت اضافه – 5.8. در مورد عملکرد مورد انتظار، در اینجا 1xbet نقل قول های زیر را ارائه می دهد: کل بیش از (5.5) - 2.26، کل کمتر از (5.5) - 1.64. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

تنها شانس تیم ملی لتونی در این بازی این است که با اطمینان هر چه بیشتر در دفاع بازی کند. نوع بازی با سوئدی ها، جایی که لتونی ها با شماره دوم مشخصی بازی می کردند، موفق شدند محبوب را شکست دهند، در نیمه نهایی تکرار می شود. کانادایی ها گل های خود را به ثمر خواهند رساند اما بعید است این بار تعداد آنها زیاد باشد. پیش بینی ما مجموع انفرادی کانادا زیر 3.5 با ضریب 1.81 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0