دنور ناگتس - میامی هیت آیا همه چیز خیلی سریع تمام می شود؟

در 2 ژوئن، دنور ناگتس و میامی هیت اولین مسابقه خود در فینال NBA 2022/23 را برگزار خواهند کرد. این دیدار به میزبانی پارکت مجموعه ورزشی بال آرنا برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد دنور ناگتس در مقابل میامی هیت

دنور ناگتس

به نوعی، این باشگاه معیار قرعه کشی فعلی NBA است. او فصل عادی را برد، به علاوه او هنوز در پلی آف با مخالفت زیادی روبرو نشده است. گاهی اوقات به نظر می رسد که دنور ناگتس چندین برابر قدرتمندتر از حریفان خود است. جوکیچ گل می زند، ریباند می کند و توزیع می کند. هیچ کس نمی تواند او را متوقف کند. علاوه بر این، این تیم موری را دارد که به ندرت از دست می دهد و دوست دارد توپ را در سبد بیندازد.

این تیم در سری بازی های نیمه نهایی مقابل لس آنجلس لیکرز در چهار بازی پیروز شد. معلوم می شود که اکنون بچه های ناگتس در وضعیت خوبی هستند. آنها استراحت کرده و آماده قهرمان شدن هستند. نبرد با "چراغ ها" در دنور آغاز می شود که یکی دیگر از مزیت های غیرقابل انکار "ناگت ها" است. روی کاغذ، وضعیت تا حد امکان برای آنها مثبت است.

اگر به دنبال مشکلاتی در اردوی ناگتس باشید، می توان گفت که گیلسپی اکنون مصدوم است، اما این بازیکن بسکتبال بازیکن کلیدی تیم نیست و مدت زیادی است که در بیمارستان بستری است. تیم قبلاً توانسته خود را با غیبت او وفق دهد.

میامی هیت

تقریباً هیچ کس در شروع NBA 2022/23 به آنها اعتقاد نداشت. این تیم فصل عادی را در رده هفتم شرق به پایان رساند و سپس از طریق پلی این به بازی های حذفی راه یافت. سپس بسکتبالیست های هیت به شدت افزایش یافتند. آنها ابتدا میلواکی باکس برنده کنفرانس را در پنج بازی پشت سر گذاشتند. سپس این تیم با نیویورک نیکس (4 بر 2) و سپس با بوستون سلتیکس (4 بر 3) به پایان رسید.

آخرین سریال با "سلت ها" قدرت زیادی گرفت (هم جسمی و هم اخلاقی). خطرناک ترین لحظه بود که چراغ ها با نتیجه 3 بر 0 پیشروی کردند و به حریف اجازه دادند تا به آنها برسد. نتیجه داد، اما وضعیت تقریباً شدید بود.

جیمی باتلر در شرایط خوبی قرار دارد. او تیم را به خود می کشاند و می تواند در لحظات حساس تصمیم بگیرد. بله، هیت قبل از فینال کمتر استراحت کرده بود، اما حالا به نظر می رسد که الان خیلی اهمیتی نمی دهند. آنها حاضرند در اینجا حتی فقط بر اساس احساسات نتیجه بگیرند. اولادیپو و هیرو در بیمارستان. این یک لحظه شرم آور برای تیم است. این بچه ها برای باشگاه مهم هستند و قطع لیست الان قطعا خوب نیست.

دنور ناگتس - میامی هیت

تاریخچه رویارویی

این تیم در این فصل دو بار شانس رقابت را داشتند. در هر دو مورد، "ناگت ها" قوی تر بودند (112:108 خارج از خانه و 124:119 در خانه). در ده نبرد شدید، این زوج - 8:2 با نتایج مثبت به نفع بسکتبالیست های دنور ناگتس.

شانس دانلود 1xbet

مؤسسه‌ها به موفقیت ناگتس ایمان بی‌چون و چرا دارند. آنها فقط 1.28 برای Victory 1 می پردازند. شرط های Victory 2 در 3.7 ضرب می شوند. شانس کل Under(218.5) 1.85 است. اگر از سقف این نقطه عکس بگیرید، می توانید پول خود را با ضریب 1.9 افزایش دهید. هندیکپ 1 (-8.5) 1.9 قیمت دارد. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

ناگت‌ها پر انرژی هستند و سعی می‌کنند در یک تیراندازی سازنده با یک حریف خسته برخورد کنند. این طرح کار خواهد کرد، اما مهمانان به طور فعال ضربه خواهند خورد. فتنه در پایان نبرد انتظار نمی رود، اما امتیاز کلی نسبتا بزرگ خواهد بود.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0