پیش بینی مبارزه رینات فخرالدینوف و کوین لی

پسر مردم تاتار - رینات فخردینوف، از یک اولین، به عنوان یک شکارچی برای کهنه سربازان آموزش دید، زیرا در مسابقات UFC در ESPN 48، با مدعی سابق عنوان موقت، کوین لی ملاقات خواهد کرد. این آمریکایی بارها و بارها حرفه خود را از سر گرفت، تا جایی که در سازمان خبیب نورماگومدوف صحبت کرد، اما در نتیجه او به "خانه" بازگشت تا یک بار دیگر تلاش کند تا به کمربند برسد. و در 2 ژوئیه، در سایت UFC Apex در لاس وگاس، بچه ها قوی ترین ها را به عنوان بخشی از درگیری دو نسل مختلف از مبارزان شناسایی می کنند.

رینات فخرالدینوف در مقابل کوین لی

رینات فخرالدینوف

روس در سامبوی رزمی موفقیت چشمگیری به دست آورده است: او قهرمان مسکو، قهرمان جهان و برنده مسابقات قهرمانی روسیه (نقره) در این رشته است. علاوه بر این، رینات در مسابقات قهرمانی کشور در پانکراسیون برنز گرفت و همچنین صاحب کمربند GFC به همراه عنوان ام اس در هنرهای رزمی مختلط شد. اکنون این مبارز در یک سری 19 پیروزی قرار دارد که در صورت عبور از حریف بعدی، چشم اندازهای بسیار خوبی را به او نوید می دهد.

نقاط قوت

فخرت الدینوف از نظر اثربخشی انتقال به زمین (تقریباً 2/3 تلاش ها موفقیت آمیز است) و دقت بالایی در ضربات دارد، زیرا او سهم شیر آنها را از زمین تحویل می دهد. همه چیز مربوط به فشار، کنترل روی تور و زمین توسط او با دقت و پشتکار بی عیب و نقص انجام می شود. نکات مثبت همچنین شامل یک تکنیک پرتاب نسبتا خوب BJJ، کاردیو و شیک است.

نقاط ضعف

بارها اشاره شده است که در حرفه رینات مبارزان کمی وجود داشتند که بتوان آنها را تاپ یا دهقانان متوسط قوی نامید. و با همان میخائیلیدیس، "گلادیاتور" مشکلاتی را در مبارزه تجربه کرد، بنابراین او حتی در عنصر خود چیزی برای کار کردن دارد، نه از تکنیک ضربی. به صراحت بگویم، زمین و پوند فخرالدینوف یک سطح بهتر از بوکس اوست.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

رینات 31 سال سن دارد و همانطور که در بالا ذکر شد، روند پیروزی های او در دسامبر گذشته به 19 پیروزی افزایش یافت که 2 مورد آن در UFC بود. قربانیان او برایان بتل (بومی TUF) و آندریاس میخائیلیدس بودند - هر دو با تصمیم داور شکست خوردند. بیش از مدت زمان کافی برای آماده سازی، و همچنین فرم عالی در هر یک از مبارزات، نشان می دهد که "گلادیاتور" برای این رویارویی آماده خواهد بود. تنها چیزی که تیم او باید به آن فکر کند یک جهش بزرگ در سطح مخالفان است، حتی اگر کوین ده ها بار از بازی خارج شده است.

رینات فخرالدینوف مقابل کوین لی

کوین لی

مبارز سابق بخش های سبک و متوسط UFC، هم به خاطر پیروزی های برجسته و هم شکست های تهاجمی اش مشهور بود. کوین از خاکستر بلند شد و دوباره از سر تا پا خود را پوشاند، حبیب را تهدید به شکست دادن کرد و سپس در تبلیغ خودش دیگو سانچز را شکست داد. با این حال، لی یک کشتی گیر درجه یک است و رکورد 37-0 را در دانشگاه روی تشک به دست آورده است. مجموعه او شامل عنوان سازمان TWC و همچنین تعدادی جایزه برای بهترین مبارزات است. و در مبارزه با فرگوسن، "پدیده از موتاون" سعی کرد کمربند قهرمان UFC را بگیرد، هرچند موقت، اما فایده ای نداشت.

نقاط قوت

کوین مهاجم خطرناکی است، اما فقط به عنوان شماره اول. هایکیکی و شوت های بدن او به یک مشکل بزرگ برای مخالفان تبدیل می شود و دقت کم ضربات با قدرت بدنی مبارز خنثی می شود. با این حال، لی خود را به بهترین شکل ممکن روی زمین نشان می دهد: پرتاب های دامنه، انعطاف پذیری، کنترل بی عیب و نقص و رفتن به پشت، از جایی که جنگنده در کسری از ثانیه یک خفه پرتاب می کند - او در طبقه همکف باشکوه است.

نقاط ضعف

لی بارها آسیب پذیری ذهنی خود را نشان داد که حتی بهترین اردوهای آمادگی دوران حرفه ای او را تضعیف کرد. عدم تمرکز بر آنچه در قفس اتفاق می افتد، احساسات بیش از حد و رقابت برای پایان دادن به او شکافی را در دفاع او باز می کند، و نه تنها در موضع. انبوهی از خطاهای بازی سال هاست که اصلاح نشده است و بعید است که پس از مدت ها توقف، عملکردی را بهبود بخشد.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

کوین تنها 30 سال دارد، با این حال، او تمام مراحل حرفه ای شدن را پشت سر گذاشته است: صعود، اوج و سقوط سریع. چهار شکست در 6 مبارزه شدید گواه مستقیم آن است. بله، او نسبت به قله ها، دوس آنخوس، اولیویرا و دهقان متوسط - دانیل رودریگز پایین تر بود، اما حتی یک پیروزی مطمئن بر گرگور گیلسپی، و یک مسابقه طولانی با دیگو سانچز، تضمین نمی کند که لی به خوبی وارد مبارزه آینده شود. وضعیت. او بیش از حد ناپایدار است، برای چیزهایی که آن را قبول نکنید: وزن، شکل، وضعیت ذهنی.

تحلیل تطبیقی

بچه ها از نظر آنتروپومتری چیزی برای اندازه گیری دارند: رینات 5 سانتی متر بلندتر است و کوین 8 سانتی متر از نظر بازو جلو می آید. در واقع، این شاخص است که بیشترین وزن را خواهد داشت، زیرا فخرالدینوف قطعاً حریفی در تکنیک پرکاشن نخواهد شد. ضربات، یک مشت محکم دست راست و یک انفجار خوب از طرف آمریکایی می تواند در صورت راکد شدن گلادیاتور مشکلاتی را برای گلادیاتور ایجاد کند. اما رینات عادت به کار از راه دور ندارد، بنابراین دفاع از برداشتن کوین و BJJ او وارد بازی خواهد شد. در طبقه همکف و نزدیک شبکه است که سخت ترین نبردها رخ خواهد داد، زیرا در اینجا همه چیزهایی برای ارائه دارند.

فخرالدینوف از نظر فشار، انتقال و زمین و پوند چندین برابر مؤثرتر است، اما پدیده موتاون از نظر فیزیکی بسیار قوی است، بنابراین ممکن است آسیب قابل توجهی به بار نیاورد - حفظ و سپس فرسودگی او بسیار مهمتر است. از نظر فنی، روسی باید موفق شود، زیرا او به ندرت در تمرینات کاردیو فرو می رود و او وارد مبارزه می شود نه با چنین خرابی عظیمی. در نتیجه چه داریم؟ در حالت ایستاده، دیدار برابر نخواهد بود و در فاصله نزدیک و در زمین، فخرالدینوف از حداقل برتری برخوردار است، اما تنها به دلیل سرحال بودن و رینات در اجرای برنامه بازی بسیار اشتباه می کند. کمتر از کوین شکل فعلی لی عامل تعیین کننده خواهد بود.

رینات فخرالدینوف در مقابل پیش بینی کوین لی

فخرالدینوف سخت ترین امتحان دوران حرفه ای خود را پیش رو خواهد داشت زیرا برای اولین بار با بازیکنی در این سطح و حتی با ضربه ای سنگین روبرو می شود. چند سال پیش، شکی وجود نداشت که لی او را تکه تکه خواهد کرد، اما اکنون، نه استقامت و نه توانایی تجزیه و تحلیل صحیح وضعیت در یک دوئل، کوین اعتماد به نفس را القا نمی کند. به علاوه، او مجبور خواهد شد تحت فشار کار کند و نماینده آمریکا به ندرت موفق به انجام این کار با موفقیت شده است. به هر حال، جلسه رقابتی خواهد بود و بعید است که به سرعت پایان یابد. با بیشترین احتمال، منتظر تصمیم قضایی یا پایان در دور سوم هستیم، اما فخرالدینوف شانس زیادی برای برنده شدن دارد، اما به شرطی که عملکرد بی عیب و نقصی از خود نشان دهد. برنامه 1xbet را نصب کنیدو روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی: پیروزی رینات فخرالدینوف / دور سوم آغاز می شود.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0