لوکوموتیو کوبان مقابل رونا مسابقه برای قرار گرفتن در پنج تیم برتر لیگ VTB United

لوکوموتیو-کوبان در تاریخ 22 نوامبر در کراسنودار میزبان رونا پایتخت خواهد بود. این بازی در زمین ورزشگاه بسکت هال برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد لوکوموتیو-کوبان در مقابل رونا

لوکوموتیو-کوبان

"لوکوموتیو بخار" نتوانست در شروع فصل به سرعت شتاب بگیرد. الان حالشون خوبه لوکو در حال حاضر با 6 برد در 11 مسابقه در رده ششم جدول رقابت ها قرار دارد.

علاوه بر این، "کارگران راه آهن" به طور فعال در حال صعود هستند. آنها در 6 نبرد اخیر لیگ VTB تنها یک شکست دارند. در این دوره آنها زسکا (در حال حاضر رتبه اول جدول) را شکست دادند. اوایل فصل تیم ارتش دست کمی از کسی نداشت. همچنین در اینجا ضربات زنیت (مقام سوم جدول رده بندی در حال حاضر) بود.

تیم کراسنودار در آخرین بازی خود توانست آوتودور را شکست دهد. در این بازی دوون آکون پرسل با 22 امتیاز و هفت ریباند بهترین بازیکن بود. همچنین شایان ذکر است: Jaylen Burford (15 امتیاز در حمله)، Okaro White (10 امتیاز جلوتر و 5 ریباند) و Kirill Elatontsev (6 امتیاز و همین تعداد گل در جدول). توجه داشته باشید که پورسل برای سومین بار در این فصل 20+ امتیاز کسب کرد. وقتی او این کار را انجام می دهد، لوکو به شدت برنده می شود. یک روند خوب ما باید آن را در نبرد علیه وایکینگ ها تثبیت کنیم.

Runa

بازیکن تازه وارد بسیار خوب در شروع مسابقات بود. سپس تقویم تیم شروع به پیچیده تر شدن کرد. این تیم در دور قبل از لیگ VTB یونایتد با نتیجه 77 بر 92 مغلوب انیسی (رتبه چهارم جدول در حال حاضر) در جاده شد و سپس مقابل زسکا (سرآمد فعلی مسابقات) گلزنی کرد. در دربی مسکو (74:80).

Runa در جایگاه پنجم جدول رده بندی کلی لیگ VTB قرار دارد. او شش نتیجه مثبت با چهار خطا دارد. در هر صورت باید بعد از ده بازی ابتدایی از تیم تمجید کرد. او باید برای مرحله برندگان تلاش کند. تا اینجا برای این منظور خوب است. هنوز هیچ فایده ای برای رویاپردازی بیشتر ندارد.

سفر به کراسنودار بسیار دشوار خواهد بود. حریف به خود آمد. او در ابتدای فصل نسبت به خودش پیشرفت زیادی کرد. در عین حال قطعا رونا پس از دو شکست متوالی اکنون در بهترین حالت نیست.

در دیدار مقابل زسکا، نیکولا ایوانوویچ (20 امتیاز و چهار قطع توپ)، جووان مورگان (19 امتیاز در حمله و پنج ریباند) و همچنین کریل ساوین که 13 امتیاز برای حریف به دست آورد، بسیار خوب خود را نشان دادند. فکر می کنم این بچه ها مقابل لوکو خوب بازی خواهند کرد.

لوکوموتیو کوبان مقابل رونا

تاریخچه رویارویی

این تیم ها تاکنون تنها یک مسابقه مشترک دارند. این نبرد در 14 سپتامبر سال جاری رخ داد. او دوستانه بود. در آن با نتیجه 86 بر 69 بسکتبالیست های کراسنودار به موفقیت دست یافتند و تنها کوارتر پایانی را به حریف واگذار کردند.

شانس دانلود 1xbet

کتابسازان به لوکوموتیو اعتقاد دارند. برای پیروزی او در 1xbet 1.29 می دهند. شرط های موفقیت مهمان در 3.6 ضرب می شود. اگر مجموع را زیر (164.5) بگیرید، می توانید پول شما را 1.82 برابر افزایش دهید. برای غلبه بر این بریدگی عملکرد 1.88 پرداخت می کنند. ضریب معلولیت 1 (-8.5) 1.95 است. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

رونا تلاش خواهد کرد، اما حریف او در کلاس تصمیم خواهد گرفت. بسکتبالیست های سرزنده لوکو فعالانه در حمله خواهند دوید و سعی می کنند برتری تیم خود را نسبت به مسکووی ها افزایش دهند. این یک واقعیت نیست که جنوبی ها وایکینگ ها را شکست دهند، اما آنها با اطمینان در مسابقه پیروز خواهند شد و حریف حداقل سه حمله را به آژیر می رسانند. ما روی هندیکپ 1 (-8.5) برای 1.95 شرط می بندیم.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0