زنیت مقابل سامارا آیا تیم سنت پترزبورگ روند پیروزی های خود را افزایش خواهد داد؟

سامارا در 7 دسامبر به عنوان بخشی از مسابقات قهرمانی عادی لیگ VTB یونایتد 2023/24 از زنیت دیدار خواهد کرد. این دیدار در مجموعه ورزشی سیبور آرنا در سن پترزبورگ برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد زنیت در مقابل سامارا

زنیت

این تیم فصل را به بهترین شکل شروع نکرد، اما به تدریج شتاب بسیار خوبی به دست آورد. اکنون تیم سن پترزبورگ در حال حاضر در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد. آنها در 14 بازی چهار باخت دارند. زنیت در 6 نتیجه متوالی مثبت قرار دارد.

ترنت فریزر وارد پنج نماد نمادین جدید لیگ VTB شد. هفته گذشته آبی-سفید-آبی آسمانی دو بازی انجام دادند. این بسکتبالیست در آنها میانگین 16.5 امتیاز، 9 ریباند و یک و نیم پاس گل به دست آورد.

زنیت در آخرین بازی خود در خارج از خانه اورالماش را شکست داد. علاوه بر آمریکایی مذکور، برندگان نیز عبارتند از: کایل کوریچ (15 امتیاز در سبد حریف) و بویان دوبلیویک (11 امتیاز در حمله و شش ریباند). به طور کلی، تیم پر از استادان هنر خود است. در اینجا تقریباً هر کسی می تواند رهبر شود.

ارتل ستاره اصلی تیم است. او اکنون به دلیل مصدومیت غایب است. برای زنیت بدون رهبر سخت است، اما به تدریج راه هایی برای کنار آمدن بدون او پیدا کرد. این موضوع در آخرین نتایج باشگاه به چشم می خورد. البته کادر فنی اینجا خیلی خوب کار کرد. پاسکوال شاید معروف ترین مربی لیگ VTB باشد و عنوان مربی بی دلیل نیست.

تیم سامارا

با تراز 7/7 در جایگاه هشتم قرار می گیرد. تا اینجای کار این زیر ناحیه Winners Stage است. اگرچه توجه داریم که Uralmash که در آن گنجانده شده است، آمار مشابهی دارد. سامارا در دو بازی اخیر خود در لیگ VTB شکست خورد و پیش از این سه موفقیت متوالی را پشت سر گذاشته بود.

در آخرین دیدار تیم سامارا از ینیسی پیش افتاد که در این فصل بسیار خوب است. تیم کراسنویارسک با نتیجه 103 بر 82 حریف را شکست داد. سامارا در این نبرد موفق به گرفتن یک ربع نشد.

اگر در این نبرد به دنبال چیز مثبتی هستید، می توانید به یکی از آنها برسید. سامارا عملکرد خوبی داشت: نیکولا ربیک (21 امتیاز)، جاستین رابرسون (14 امتیاز در حمله و پنج ریباند)، هیدن دالتون (13 امتیاز در حمله) و الکساندر گودوماک (5/11/5). این در صورتی است که دستاوردهای فردی به نفع هدف مشترک نباشد.

زنیت مقابل سامارا

تاریخچه رویارویی

در سال 2016، این باشگاه ها ملاقات کردند. بازی جام حذفی بود. تیم سن پترزبورگ با نتیجه 81 بر 71 پیروز شد. در سال 2022، این تیم ها دو بار در لیگ VTB با یکدیگر برخورد کردند. این پیکارها به سود زنیت بود (82:70 خارج از خانه و 93:65 در خانه). دیدار دور اول دور جاری لیگ VTB یونایتد با نتیجه 84 بر 76 به سود آبی-سفید-آبی ها در سامارا به پایان رسید.

شانس دانلود 1xbet

بوک میکرها هیچ فتنه ای در این مسابقه نمی بینند. 1xbet زنیت را به عنوان محبوب اصلی در نبرد می داند. موفقیت تیم میزبان فقط 1.11 پرداخت می کند. برد میهمان در این دیدار 6.75 برآورد شده است. اگر مجموع را کمتر (161.5) بگیرید، بانک شما می تواند 1.82 برابر شود. برای غلبه بر این برش آنها 1.88 می دهند. ضریب هندیکپ 1 (-14.5) 2 است. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

زنیت قطعا به پیروزی نیاز دارد و مخالف بهبود اختلاف امتیازش نیست. میهمانان می جنگند، اما نقاط قوت هر دو طرف در حال حاضر بسیار متفاوت است. تیم میزبان حریف خود را شکست خواهد داد. در اینجا باید یک هندیکپ 1 (-14.5) برای 2 بگیرید.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0