آوانگارد مقابل آک بارس تیم ها پس از از سرگیری مسابقات قهرمانی چه چیزی را نشان خواهند داد؟

بخش دوم مسابقات قهرمانی عادی KHL از 19 دسامبر با یک مسابقه در اومسک آغاز می شود. در آنجا، روی یخ ورزشگاه محلی G-Drive، نمایندگان کنفرانس شرق - اومسک آوانگارد و کازان آک بارس - ملاقات خواهند کرد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد آوانگارد در مقابل آک بارز

آوانگارد

قبل از توقف در مسابقات قهرمانی، تیم اومسک شتاب بسیار خوبی به دست آورد و توانست چهار پیروزی متوالی کسب کند. در عین حال شایان ذکر است که هم تقویم و هم سطح حریفان به سود آوانگارد بود. همه این پیروزی ها در بازی های خانگی مقابل تیم های نیمه دوم جدول رده بندی به دست آمد. آن ها به ترتیب ۴-۱ ویتاز، ۴-۳ نفتخیمیک، ۲-۱ آمور و ۵-۱ بریس را شکست دادند. سری خانگی باشگاه اومسک پس از استراحت در مسابقات قهرمانی ادامه خواهد یافت. آوانگارد سه بازی بعدی را نیز در خانه برگزار می کند اما اینجا سطح حریفان بسیار بالاتر خواهد بود. اومسک علاوه بر بازی آتی مقابل آک بارس به مصاف رهبر کنفرانس شرق، مگنیتوگورسک متالورگ نیز خواهد رفت.

آوانگارد با کسب چهار پیروزی متوالی، جایگاه خود در مسابقات را به طور جدی بهبود بخشید و توانست به رهبر کنفرانس نزدیک شود. حالا آوانگارد و متالورگ هر کدام 55 امتیاز مساوی دارند اما مگنیتوگورسک از نظر شاخص های اضافی در جدول رده بندی بالاتر است. در مورد مشکلات کادرفنی آوانگارد، حضور دو مهاجم رید بوچر و ایگور مارتینوف در بازی بعدی زیر سوال است. گلزن سوم چمپیونشیپ آمریکا بوچر قبل از توقف در مسابقات قهرمانی بیمار شد و در حال حاضر توسط باشگاه در لیست مصدومان قرار گرفته است. مارتینوف به عنوان بخشی از تیم ملی بلاروس در جام کانال یک شرکت کرد و ظاهراً چند روز استراحت خواهد داشت.

آک بارس

اگر در مورد آوانگارد، وقفه در مسابقات قهرمانی منفی بود و تیم اومسک را از گام برد خود خارج کرد، پس برای آک بارس استراحت به عنوان یک نفس تازه لازم بود. بر کسی پوشیده نیست که تیم کازان کاملاً قدیمی است ، بنابراین این تیم به وضوح نمی تواند کل مسیر طولانی فصل عادی را در یک حالت طی کند. کاهش جدی بارسف را در نوامبر - دسامبر فرا گرفت، زمانی که اتهامات بیلیالتدینوف از موقعیت های پیشرو به وسط جدول رده بندی برگشت. و اگر بارسا امتیازات خود را کاملاً ثابت در یخ خانگی جمع آوری کند، آمار بازی های اخیر خارج از خانه صراحتاً چشمگیر نیست. از 10 بازی اخیر خارج از خانه، آک بارز تنها 3 بار موفق به پیروزی شد و 7 بار شکست خورد. اکنون آک بارس با 48 امتیاز کسب شده و 7 امتیاز کمتر از صدرنشینان در رده پنجم شرق قرار دارد.

از تازه واردانی که در پایان آبان ماه به این تیم پیوستند دعوت می شود تا تیم را تکان دهند. این مدافع آمریکایی، میلر، مهاجم هموطنش رایلی باربر، و همچنین یک بازیکن تهاجمی دیگر، الکسی مارچنکو از یاروسلاول لوکوموتیو است. باربر در حال حاضر مثمر ثمر بوده است و در پنج مسابقه ای که برای آک بارز انجام داد، دو گل زد و چهار پاس گل داد.

آوانگارد مقابل آک بارس

آمار

در 5 بازی اخیر آوانگارد و آک بار، حریفان چهار بار در وقت قانونی نتوانستند قوی ترین بازیکن را شناسایی کنند و به وقت اضافه منجر شد. اضافه کاری - بله برای 3.75. هر دو دیدار مسابقات قهرمانی جاری که در کازان برگزار شد نیز با تساوی به پایان رسید. بازیکنان هاکی آک بارز توانستند نتایج 4-4 و 1-1 را به پیروزی تبدیل کنند و در هر دو حالت در وقت اضافه حریف را تحت فشار قرار دادند. به طور خاص در مورد مسابقات اومسک، آمار آوانگارد ناامید کننده است. چهار مسابقه آخر توسط آک بارس به پیروزی رسید.

شانس دانلود 1xbet

علیرغم آمارها، این مؤسسه به موفقیت صاحبان یخ اعتماد بیشتری دارد و ضریب 2.08 را برای آوانگارد برای پیروزی در وقت قانونی تعیین کرده است. برای مقایسه، پیروزی آک بارس را می توان 3.0 در نظر گرفت، ضریب یک تساوی دیگر 4.1 است. از نظر عملکرد، همه چیز کاملاً مورد انتظار است. 1xbet نقل قول های زیر را برای کل گل های زده شده ارائه می دهد: کل بیش از (4.5) – 1.78، کل کمتر (4.5) – 1.97. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

علیرغم حضور پراکنده ستاره ها در خط حمله در هر دو باشگاه، اخیراً دیدارهای آوانگارد و آک بارز در اومسک به ندرت مثمر ثمر است. به این ترتیب در 10 بازی رودرروی اخیر این رقبا در اومسک، تیم ها هیچ گاه با هم بیش از 4 گل به ثمر نرسانده اند. میانگین عملکرد در این بازه زمانی 2.8 گل در هر مسابقه است که برای KHL یک نتیجه غیرعادی پایین است. بعید به نظر می رسد که تیم ها قبل از این دیدار چیزی را از اساس تغییر دهند، بنابراین باز هم بازی غنی از گل های زده نخواهد بود. پیش بینی ما Total Under 4.5 با ضریب 1.97 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0