پیش بینی مبارزه شان استریکلند در مقابل دریکوس دو پلسیس

تا سپتامبر 2023، هیچ کس مشکوک نبود که شان استریکلند، که دو مبارزه از دو مبارزه خود را در سال قبل شکست داده بود، به سادگی وارد قفس می شود و «آخرین استایلبندر» را نابود می کند. حالا به عنوان یک قهرمان، آمریکایی از افتخار کشورش در مبارزه با دریکوس دوپلسیس آفریقای جنوبی دفاع خواهد کرد که به طرز عجیبی به نخبگان دسته میانی نفوذ کرد. زوج آنها اولین تورنمنت شماره 2024 - UFC 297 را رهبری خواهند کرد و در 21 ژانویه، سرنوشت کمربند که هرازگاهی دست به دست می شود، مشخص می شود.

شان استریکلند در مقابل دریکوس دو پلسیس

شان استریکلند

چندی پیش، شان شماره 5 میان وزن بود و اکنون قهرمان و شماره 8 رنکینگ P4P است. این یک استاد BJJ کمربند قهوه ای است، برنده سه جایزه برای بهترین عملکرد در مسابقات UFC، و همچنین یک قهرمان سابق KOTC، از جایی که بدون شکست با پنج دفاع عنوان قهرمانی را ترک کرد. استریکلند تجربه مبارزه در هر دو وزن 77 کیلوگرم و 88.5 کیلوگرم را دارد، بنابراین اندازه حریفان برای او اهمیت چندانی ندارد.

نقاط قوت

ترفند شان «پرس صاف»، کارکرد بالا و استقامت مناسب است. او به دلیل نحوه عملکرد بدنش، اجتناب از ضربه و سپس گرفتن حریف بلافاصله با ضدحملات، بسیار ناخوشایند است. جالب اینجاست که قهرمان طوری مبارزه می کند که انگار شماره 2 است اما در عین حال همیشه فضای قفس را کنترل می کند. علاوه بر این، استریکلند در برداشتن و دفاع در برابر آنها خوب است، اما به ندرت به کشتی متوسل می شود.

نقاط ضعف

بلای واقعی تارزان نقشه بازی آن است. حتی وقتی کرنر فریاد می زند که یک کار را انجام دهد، او حرکت می کند، ضربه می زند و در همه دعواها یکسان عمل می کند. بله، ضربه زدن سخت است، اما به دلیل عدم حرکت پا، مهاجمان با کیفیت بالاتر همچنان کار خود را انجام می دهند. در غیر این صورت، گیجی خاص ورزشی به طور دوره‌ای از شان یک مبارز کاملاً بی‌فکر و از نظر بصری طبقه متوسط می‌سازد.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

استریکلند 32 ساله است و با وجود نتیجه 3 بر 2 در 5 مبارزه اخیر خود، موفق شد بیش از حریفان شایسته خود را شکست دهد. الکس پریرا و کاننیر بهتر از آمریکایی بودند، اما ایماووف، ماگومدوف و همچنین آدسانیا به او باختند و نتوانستند کلید قفل او را پیدا کنند. شان اوج خود را تجربه می کند و سابقه رقابت شخصی او با دو پلسیس می تواند او را تشویق کند تا بهترین عملکرد خود را در ورزشگاه انجام دهد. علاوه بر این، آنها قبلاً توانسته بودند با درگیری در سالن تماشاگران کمی خود را گرم کنند.

شان استریکلند در مقابل دریکوس دو پلسیس

دریکوس دو پلسیس

دریکوس با موفقیت به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کرد. او قهرمان سابق Extreme FC در بخش‌های متوسط و متوسط، قهرمان مسابقات KSW لهستان، و همچنین قهرمان کیک بوکسینگ نوجوانان جهان - نسخه WAKO است. ضمناً او دارای کمربند مشکی درجه دو در این رشته است، اما همزمان دو پلسیس جودو هم انجام می داد که از آنجا بخشی از مهارت های مقدماتی خود را منتقل کرد.

نقاط قوت

دریکوس مبارزه با شماره یک را ترجیح می دهد و به دلیل قدرت ناک اوت، پایه عالی ضربات و همچنین عملکرد بالا، حتی برای کسانی که به دفاع مشهور هستند، ناراحتی زیادی ایجاد می کند. به هر حال، او با این کار نیز عالی عمل می کند، و برای کسانی که با کشتی دوست نیستند، آفریقای جنوبی آماده ارائه یک پایگاه قابل توجه از ارسال ها است - او با BJJ خوب است.

نقاط ضعف

نقص Stillknocks استقامت بود و باقی می ماند - یک دور یا نیم کار فشرده عملکرد آن را بر سه تقسیم می کند. و اگر ضربه سنگین نبود، او در حفظ موقعیت ها و همچنین در کلینچ با مشکلات زیادی روبرو می شد، به خصوص که قبل از ویتاکر، دریکوس این فرصت را داشت تا مهارت های خود را در برابر حریفان سطح پایین تر نشان دهد.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

درست یک هفته قبل از UFC 297، دو پلسیس تولد 30 سالگی خود را جشن می گیرد. او در 8 مبارزه پیروز شده است که شامل درن تیل، براد تاوارس، درک برانسون و رابرت ویتاکر می شود. این ورزشکار از سال 2018 شکست نخورده است و اکنون او یک شانس عالی برای راهیابی به تاج و تخت قهرمانی از طریق رهبر بخش که از نظر مهارت ها از ترسناک ترین است برخوردار است. در این صورت به دلیل درگیری، انگیزه شکست حریف نیز وجود خواهد داشت، بنابراین منتظر بهترین نسخه دریکوس در قفس هستیم.

تحلیل تطبیقی

در آنتروپومتری، بچه ها برابری کامل دارند، که نمی توان در مورد قدرت بدنی گفت - در اینجا دو پلسیس سوار بر اسب است، که شان باید با اصالت خود و دستگاه حرکت دائمی در سینه خود را بپوشاند. از نظر کاردیو، دریکوس هرگز از قهرمان پیشی نخواهد گرفت و با توجه به اینکه آنها باید 5 راند بجنگند و رقیب هرگز چنین مسافتی را طی نکرده است، بهتر است قبل از شروع مسابقه، ناک اوت به ثمر برساند. بخش های قهرمانی کل زیر (3.5) 1.76.

اگر او نتواند حریف خود را روی زمین تکان دهد، بازی سابمیشن او همچنان وجود خواهد داشت، اما استریکلند به اندازه کافی قدرتمند است که در صورت خراب شدن دفاع حذفی، حداقل بایستد. به موازات این، شان تنها یک مسیر به ویکتوریا 1.74 خواهد داشت - با دقت فشار دهید، مقابله کنید، تشدید نکنید و سرعت بالایی را تنظیم کنید. حتی اگر او را ببرند، پس از دو دور از فشار دریکوس جان سالم به در می‌برد، دست‌های تارزان باز می‌شود.

اگر فقط مهارت ها را در نظر بگیریم، مدعی بسیار جالب تر به نظر می رسد و یک ضربه برای گرفتن عنوان برای او کافی است. اما ما در مورد پسری صحبت می کنیم که 25 دقیقه با آدسانیا گذر کرد و آدسانیا نتوانست کاری با او انجام دهد. شاید دو پلسیس یک پدیده باشد و به راحتی به حامل کمربند نزدیک شود، با این حال، با موازنه نیروها 60 بر 40، روی آوردن به مخالف هر دو، شانس استریکلند کمی بیشتر است.

پیش بینی شان استریکلند در مقابل دریکوس دو پلسیس

اگر دریکوس با کاردیوی خود کاری انجام ندهد، قطعا با شکست زودهنگام روبرو خواهد شد. با این حال، اگر او کار خود را انجام دهد، استقامت مهم نخواهد بود. این احتمال وجود دارد که هر دو به دلیل صحبت های آشغال و زد و خوردهایی که قبلاً رخ داده است، تشدید شوند، بنابراین، با این و آن تعداد "اگر" ارزش ندارد روی هر 5 راند حساب کنید.

شاید مطمئن ترین گزینه، با شانس نسبتاً خوب: کل بیش از (1.5) در راند - برای 1.59، زیرا شناسایی و تعیین فاصله مبارزه مدتی طول می کشد. یک گزینه خطرناک تر، اما از نظر شانس، یک گزینه جالب: مجموع کمتر از (3.5) در راند - برای 1.76، زیرا تا اواسط بخش 4، Du Plessis یا استریکلند را حذف می کند یا بدون سوخت می ماند. من در اینجا برنده ای را انتخاب نمی کنم، زیرا هر دو هنوز نمونه هایی هستند که می توانند بدترین عملکرد را در حالی که در بهترین شکل هستند نشان دهند. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی: مجموع بیش از (1.5) بر اساس راند / کل زیر (3.5) بر اساس راند

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0