Avtomobilist در مقابل Ak Bars. آیا اورال ها انتقام شکست اخیر در کازان را خواهند گرفت؟

رقبای مستقیم در کنفرانس شرق، اتوموبیلیست و آک بارس، در تاریخ 24 ژانویه در یکاترینبورگ یک مسابقه رودررو برگزار خواهند کرد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد Avtomobilist در مقابل Ak Bars

Avtomobilist

باشگاه اورال مسافت طولانی فصل عادی را با ریتم معمول خود طی می کند و به طور پیوسته پیروزی ها و شکست ها را تغییر می دهد. این برای رسیدن به پلی آف کاملاً کافی است، اما Avtomobilist هنوز نمی تواند برای یک موقعیت رهبری در جدول رده بندی کنفرانس شرق تلاش کند. در حال حاضر تیم نیکولای زواروخین با چهار امتیاز اختلاف نسبت به مقام سوم در رده چهارم شرق قرار دارد. در همان زمان، تنها دو امتیاز Avtomobilist را از رتبه هفتم جدا می کند، بنابراین چند مسابقه ناموفق ممکن است تیم اورال را چندین پله پایین بیاورد.

اینکه Avtomobilist یک تیم سوئینگ است یک بار دیگر با نتایج مسابقات اخیر ثابت می شود. قبلاً در ژانویه ، اورال ها کاملاً با اطمینان تیم ارتش پایتخت را شکست دادند ، اما سپس در خانه آنها موفق شدند 0-3 به Cherepovets Severstal شکست بخورند. همچنین در ژانویه، Avtomobilist با اطمینان 4-1 Tolyatti Lada را در جاده شکست داد، اما سه روز بعد در خانه 3-4 به همان حریف باخت. چنین بی ثباتی بازی به اورال ها اجازه نمی دهد که ادعای بیشتری داشته باشند و به نقش یک دهقان متوسط قوی رضایت دهند.

آک بارز

ناکامی دسامبر در مسابقات قهرمانی، زمانی که بارس موفق شد در 5 بازی از 8 بازی برگزار شده شکست بخورد، عملاً تمام امیدهای باشگاه کازان برای مبارزه برای قهرمانی در کنفرانس شرق را از بین برد. نیمه اول ژانویه نیز با درجات مختلف موفقیت سپری شد، بارسی در چلیابینسک با نتیجه 1-3 شکست خورد و سپس در خارج از خانه مقابل اچ سی سوچی، یکی از ضعیف ترین تیم های لیگ در حال حاضر، با همان امتیاز شکست خورد.

تغییرات مثبت خاصی در سریال خانگی که هفته گذشته آک بارز پخش کرد رخ داد. ابتدا باشگاه کازان با اعتماد به نفس با تولیاتی لادا روی یخ خانگی برخورد کرد و تیم تازه وارد لیگ را با نتیجه 5-1 شکست داد. سپس اسپارتاک پایتخت به دیدار بارس آمد و مسابقه در برابر آنها به یک هیجان واقعی تبدیل شد. حریفان به نوبت پیش افتادند، اما همیشه برتری را از دست دادند. تساوی 3-3 بعد از وقت اضافه باقی ماند. برای تعیین برنده، تیم ها باید 13 تیراندازی می کردند. ضربه برنده آک بارس توسط وادیم شیپاچف انجام شد. اکنون باشگاه کازان با تنها دو امتیاز کمتر از اتوموبیلیست در رده ششم شرق قرار دارد، بنابراین در صورت پیروزی در بازی آینده، تیم ها در جدول رده بندی جای خود را تغییر می دهند.

Avtomobilist در مقابل Ak Bars

آمار

در پنج دیدار اخیر این رقبا، هاکی‌بازان اتوموبیلیست سه پیروزی به دست آورده‌اند که تمامی این پیروزی‌ها با نتیجه یک بر یک به دست آمده است. امتیاز دقیق 2-1 برای 13.0 است. در این فصل حریفان پیش از این سه بازی رو در رو انجام داده اند و میزبان همواره در هر بازی پیروز شده است. دو بازی در کازان پیروزی 3 بر 2 و 2 بر 1 را برای آک بارس به ارمغان آورد که اتوموبیلیست با پیروزی خود در یکاترینبورگ با نتیجه 2-1 پاسخ داد. در مجموع، تاریخ تقابل بین Avtomobilist و Ak Bars در KHL در مجموع 54 مسابقه است، اورال ها در 19 بازی قوی تر بودند و باشگاه کازان 35 پیروزی دارد.

شانس دانلود 1xbet

کاملاً غیرمنتظره، این مؤسسه بر این باور است که میزبان شانس بیشتری برای برنده شدن در بازی آینده دارد - پیروزی Avtomobilist در وقت معمولی با ضریب 2.35 ارائه می شود، در حالی که شانس برنده شدن Ak Bars 2.75 است. ما نمی توانیم احتمال تساوی در پایان وقت قانونی بازی را رد کنیم. چنین توسعه ای از رویدادها را می توان با شانس 3.65 در نظر گرفت. در مورد عملکرد مورد انتظار، کل پایه 4.5 این بار با قیمت های زیر ارائه می شود: کل بیش از (4.5) - 1.99، کل زیر (4.5) - 1.76. 1xbet را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

هر دو تیم اخیراً از نظر نتایج مورد انتظار کاملاً غیرقابل پیش‌بینی بوده‌اند و می‌توانند هم عملکرد فوق‌العاده و هم شکست مطلق داشته باشند. بر این اساس پیشنهاد می کنیم به عملکرد تیم ها توجه شود. علیرغم این عقیده ریشه‌دار مبنی بر اینکه هم Avtomobilist و هم Ak Bars معمولاً تیم‌های «پایه‌ای» هستند، در مسابقات اخیر این تیم این گفته را رد کردند. Avtomobilist چهار بازی از پنج بازی اخیر را با مجموع بیش از 4.5 گل زده به پایان رساند. خط حمله آک بارس در دو بازی اخیر 8 گل به ثمر رسانده است. بر این اساس پیش بینی ما برای بازی پیش رو Total Over 4.5 با ضریب 1.99 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0