زسکا مقابل پاری ان ان الان قطعا نیروها برابر نیستند؟

CSKA و Pari NN در 24 ژانویه به عنوان بخشی از فصل عادی لیگ VTB United برای فصل 2023/24 یک مسابقه رو در رو برگزار خواهند کرد. این بازی در مسکو برگزار خواهد شد. میزبانی آن مجموعه ورزشی مگاسپورت آرنا خواهد بود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد CSKA در مقابل Pari NN

زسکا

با تراز 20/3، این تیم با اطمینان در جدول لیگ VTB 2023/24 اول است. در 6 نبرد اخیر در مسابقات، دو گل اشتباه توسط تیم رخ داد، اما این دلیلی برای وحشت نیست. زسکا برتری زیادی نسبت به تعقیب کنندگان خود دارد، بنابراین این شکست ها تیم "ارتش" را خیلی ناراحت نکرد.

مسکووی ها در آخرین بازی خود در لیگ VTB یونایتد 2023/24 در خانه اورالماش را با 18 امتیاز شکست دادند. یک پیروزی معمولی برای بسکتبالیست های پایتخت در کلاس. در آن نبرد، "قرمز-آبی ها" آتش گرفته بودند: کاسپر ور (23 امتیاز)، ملو تریمبل (16 امتیاز در حمله) و آمات ام بای (10 امتیاز در حمله و پنج ریباند).

کاسپر ور به تیم آخر هفته راه یافت. در آن دوره تیم ارتش از دو مسابقه دو برد را به دست آورد. این لژیونر میانگین 22.5 امتیاز، همچنین یک و نیم ریباند و سه و نیم پاس گل به دست آورد. امتیاز او برای اقدامات موثر در زمین در حد 23 امتیاز بود.

پاری NN

این تیم ماقبل آخر جدول لیگ VTB (17/6) است. فقط مینسک (0/22) اینجا بدتر است. در عین حال در آخرین دیدار تیم نیژنی نووگورود کوبان لوکوموتیو را شکست داد که با زنیت در رده سوم جدول مسابقات قرار دارد. همچنین یادآور می‌شویم که قبل از این اشتباه، "کارگران راه‌آهن" در هفت برد متوالی بودند که در این دوره شکست خوردند: زسکا (1)، زنیت (3) و ینی‌سی (5).

من می خواهم تا آنجا که ممکن است از دستاورد Pari NN تمجید کنم، اما این وسوسه بزرگ وجود دارد که بگویم در این مورد باشگاه خوش شانس بود. "لوکوموتیوهای بخار" او را دست کم گرفتند و بازی وحشتناکی را به نمایش گذاشتند. در هر صورت، کیسی شپرد (18 امتیاز و پنج گل جمع آوری شده روی تخته) شایسته سخنان تملق آمیز برای این نبرد به عنوان بخشی از تیم است.

آیا پاری NN شانسی مقابل زسکا دارد؟ ممکن است همیشه وجود داشته باشند، اما در این مورد کم هستند، یعنی تقریباً هیچ. ما باید تلاش کنیم، اما همچنین باید درک کنیم که چه نوع بسکتبالی را باید در اینجا تنظیم کنیم. مردان ارتش یک دوئل تک تیرانداز را به تیم پیشنهاد می دهند که نمی توانند رد کنند.

زسکا مقابل پاری ان ان

تاریخچه رویارویی

در 26 نوامبر سال گذشته، تیم زسکا در دور فعلی لیگ VTB یونایتد، تیم نیژنی نووگورود را در خاک خود شکست داد. این دیدار با نتیجه 74 بر 72 به سود مسکویی ها به پایان رسید. پیش از این بسکتبالیست های پایتخت در 11 دیدار متوالی به پیروزی دست یافته بودند. پاری NN آخرین بار در می 2021 بهتر از زسکا بود.

شانس دانلود 1xbet

برای شرط‌بندی‌های 1xbet همه چیز در مسابقه کاملاً واضح است. آنها حاضرند فقط 1.08 برای پیروزی 1 بپردازند. شانس پیروزی 2 در 8 ضرب می شود. شانس کل زیر (159.5) 1.9 است. آنها همچنین برای شکستن این سقف امتیاز 1.9 پرداخت می کنند. اگر از معلولیت 1 استفاده کنید (-14،5)، می توانید بانک خود را 1.72 برابر کنید. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

"مردان ارتشی به یک برد بزرگ نیاز دارند. حریف آنها اکنون به خودشان ایمان دارند و باید با تلاشی قوی از انجام یک معجزه دیگر جلوگیری کنند. زسکا برتری خود را از سوت آغازین ایجاد خواهد کرد و آنها با اطمینان از آن استفاده خواهند کرد. با شکست دادن حریف، بازی را به نتیجه ای که می خواهند می رساند.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0