گومل در مقابل ویتبسک آیا میزبان به روند شکست ناپذیری خود در مسابقات قهرمانی ادامه خواهد داد؟

در تاریخ 2 ژوئن در یازدهمین دوره لیگ برتر بلاروس در ورزشگاه مرکزی (گومل) تیم های گومل و ویتبسک به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بینی ها و تحلیل های متخصص ما در مورد گومل در مقابل ویتبسک

گومل

گومل پیشرفت محسوسی داشته است، این تیم شش بازی متوالی در مسابقات قهرمانی کشور شکست نخورده است. در آخرین دیدار لیگ برتر نیز شاگردان آندری گوروتسوف با نتیجه یک بر صفر مقابل دنپر از موگیلف در زمین بازی متقاعدکننده ای به نمایش گذاشتند. ایفاگ زننده گل پیروزی سبزپوشان بود. گومل با 16 امتیاز با نسبت گل 14 بر 9 در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد. در مسابقه گلزنان سیاهگوش، ایفاگ با به ثمر رساندن 7 گل پیشتاز است.

تیم گومل در خاک خود 4 بازی در لیگ انجام داد که به یک برد و یک تساوی دست یافت و دو بار نیز شکست خورد.

Vitebsk

Vitebsk خود را قانع کننده نشان می دهد. در پنج دیدار اخیر این باشگاه سه پیروزی و یک تساوی کسب کرده و یک شکست را نیز متحمل شده است. در آخرین دیدار مسابقات قهرمانی بلاروس نیز شاگردان الکساندر پاولوف موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر نفتان نووپولوتسک را در کشور خود شکست دهند. واردانیان و گیرس برای میزبان گلزنی کردند. ویتبسک با 17 امتیاز با نسبت گل 12 به 8 در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد. در مسابقه گلزنان، "شمالی ها" توسط واردانیان 3+1 و تیوروف 3+0 هدایت می شوند.

در راه، این باشگاه 5 بازی در لیگ انجام داد که دو برد و تساوی به دست آورد و در یک بازی شکست خورد.

گومل در مقابل ویتبسک

حقایق گومل در مقابل ویتبسک

  • گومل در 6 بازی اخیر قهرمانی بلاروس شکست نخورده است.
  • تعداد کل گل های زده شده در 5 بازی اخیر گومل کمتر از 2.5 بوده است.
  • مجموع گل های زده شده در 7 بازی از 90 بازی اخیر ویتبسک در مسابقات قهرمانی بلاروس کمتر از 2.5 بوده است.

پیش بینی کل بازی

گومل سرعت خوبی به دست آورده است، این تیم از آوریل شکست نخورده است و در حال حاضر بسیار به گروه رهبران قهرمانی نزدیک شده است. ویتبسک خود را قانع کننده نشان می دهد. تازه وارد به نخبگان بدون مشکل در بین بهترین تیم های کشور سازگار شده است. حریفان شبیه هم هستند، دفاع عالی دارند و حمله چندان موثری ندارند. به علاوه، آنها برای بازی رودررو در شرایط خوبی هستند، زیرا در مکان های همسایه در جدول قرار دارند. در مورد نتیجه، من فکر می کنم بازی سازنده نخواهد بود، تیم ها وضعیت خود را به عنوان "پایه" تایید می کنند: در مجموع کمتر از 2.5. 1xbet را  در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0