اسلاویا موزیر مقابل مینسک آیا میهمانان می توانند اولین پیروزی خود در مسابقات قهرمانی را کسب کنند؟

در تاریخ 16 ژوئن در دیدار دوازدهمین دوره لیگ برتر بلاروس در ورزشگاه یونسست (موزیر) تیم های اسلاویا موزیر و مینسک به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد اسلاویا موزیر در مقابل مینسک

Slavia Mozyr

Slavia صراحتاً اخیراً از هم پاشیده است. این تیم پنج بازی متوالی نتوانسته است پیروز شود. در آخرین دیدار مسابقات قهرمانی کشور نیز شاگردان ایوان بیونچیک آندر شوت کردند و این تیم در دیدار رفت مقابل اسمورگان با نتیجه 3 بر 3 شکست خورد. چیکیدا، لوژکین و گرودکو گل های موزیر را به ثمر رساندند. اسلاویا با 18 امتیاز با نسبت گل 18 به 12 در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد. چیکیدا با 6 گل و یک پاس گل پیشتاز رقابت گلزنان اسلاوها است.

این باشگاه در خانه 6 بازی در لیگ انجام داد که 3 برد و 2 تساوی به دست آورد و تنها پس از یک دیدار بدون امتیاز باقی ماند.

مینسک

مینسک رک و پوست کنده در ابتدای فصل شکست خورد. این تیم در 13 دیدار رسمی بدون کسب پیروزی در هیچ یک از آنها شرکت کرد. آخرین بازی لیگ کشور برای پسران آرتم چلیادینسکی خوب پیش نرفت که این تیم در خانه مقابل سولیگورسک شاختار شکست خورد. مینسک با کسب 4 امتیاز با نسبت گلزنی 6:18 در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد. میلاسویچ با دو گل و یک پاس گل پیشتاز مسابقه گلزنان شهر است.

تیم مینسک چهار بازی در جاده انجام داد که تنها یک امتیاز کسب کرد، سه بار شکست خورد و یک تساوی کسب کرد.

اسلاویا موزیر مقابل مینسک

حقایق اسلاویا موزیر در مقابل مینسک

  • اسلاویا موزیر در 5 بازی اخیر قهرمانی بلاروس پیروز نشده است.
  • هر دو تیم در 6 بازی از 10 بازی اخیر قهرمانی بلاروس گلزنی کردند.
  • مینسک نمی تواند در 13 بازی آخر سال 2024 پیروز شود.

پیش بینی کل بازی

اسلاویا پس از شروع درخشان فصل، در ماه گذشته شکست خورده و 5 بازی متوالی را بدون برد پشت سر گذاشته است. مینسک در حال شکست در قهرمانی است، تنها تیمی که در سال 2024 پیروزی نمی داند، اگر شرایط را اصلاح نکند، خطر گیر افتادن در زیرزمین جدول رده بندی را دارد. هر دو تیم در بهترین شرایط برای دیدار رودررو نیستند. با در نظر گرفتن فاکتور زمین خانگی خود، جایی که "اسلاوها" مرتباً امتیاز می گیرند و بحران تیم پایتخت، فکر می کنم میزبان مجموعه ناکامی ها را قطع خواهد کرد: پیروزی برای اسلاویا موزیر. برنامه 1xbet را  نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0