Ordabasy vs Kaysar. چه کسی به روند شکست ناپذیری ادامه خواهد داد؟

29 ژوئن در چارچوب سیزدهمین دوره لیگ برتر قزاقستان، تیم های اورداباسی و قیصر به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقه به میزبانی عرصه ای به نام برگزار می شود. کاژیموکان منایتپاسوف" (شیمکنت).

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد Ordabasy vs Kaysar

Ordabasy

Ordabasy سطح خوبی از بازی را نشان می دهد. این تیم در 10 دیدار به 5 برد و چهار تساوی دست یافت و یک شکست را متحمل شد. در آخرین دیدار قهرمانی، پسران الکساندر سدنیف عملکرد خوبی داشتند و در زمین مسابقه 3 بر 1 قدرتمندتر از ژنیس بودند. گل های میهمان را داربو، رجینالدو و تونگیشبایف به ثمر رساندند. اردوباسی با کسب 22 امتیاز پس از 11 دیدار با نسبت گل 18 به 7 در رده اول جدول رده بندی قرار دارد. در مسابقه گلزنان آبی و سفید، یخشیبوف با 4 گل پیشتاز است.

این تیم 5 بازی در زمین خود انجام داد که در 3 بازی پیروز شد، یک تساوی کسب کرد و یک شکست را متحمل شد. 

کیاسر

قیصر سطح خوبی از بازی را نشان می دهد. این تیم در 10 مسابقه چهار برد و چهار تساوی و دو شکست به دست آورد. در آخرین دیدار مسابقات قهرمانی کشور، شاگردان ویکتور کومیکوف با برتری 2 بر 1 در زمین ژتیسو، کلاس خود را به نمایش گذاشتند. گرومیکو و یودنکوف برای مهمان گلزنی کردند. کیاسر پس از 11 دیدار با کسب 16 امتیاز با تفاضل گل 10 بر 12 در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد. گرومیکو با 5 گل پیشتاز مسابقه گلزنان گرگ استپ است.

این باشگاه پنج بازی خارج از خانه انجام داد که دو برد و دو تساوی به دست آورد و یک بار نیز به حریف باخت. 

Ordabasy vs Kaisar

حقایق اورداباسی در مقابل کیسار

  • اورداباسی در 11 بازی آخر فصل شکست نخورده است.
  • مجموع در 9 بازی از 11 بازی آخر فصل اورداباسی کمتر از 2.5 بود.
  • مجموع در 7 بازی از 9 بازی آخر فصل قیصر کمتر از 2.5 بود. 

 پیش بینی کل بازی

Ordabasy عملکرد متقاعد کننده ای دارد، این تیم قصد ندارد رهبری جدول را به کسی بدهد. کیاسر در ادوار گذشته مرتباً امتیاز می گیرد و این تیم به صدرنشینان نزدیک شده است. باشگاه ها با فرم عالی به دیدار رو در رو نزدیک می شوند. انتظار می رود این جلسه جذاب و پر جنب و جوش باشد. در مورد نتیجه، من فکر می کنم بچه های سدنو، با حمایت سکوها، می توانند با "گرگ های استپ" قوی کنار بیایند: پیروزی اورداباسی. برنامه 1xbet را  نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0