باته - نفتان آیا میزبان به بردهای خود ادامه خواهد داد؟

در 10 آگوست به عنوان بخشی از هفدهمین دور لیگ برتر بلاروس، در ورزشگاه Borisov Arena (Borisov)، باشگاه های BATE و Naftan-Novopolotsk قدرت خود را می سنجند. 

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی برای BATE در مقابل نفتان

باته

باته سطح بازی بسیار متوسطی را نشان می دهد، در 10 بازی این تیم چهار برد و تساوی داشته و در عین حال پنج شکست را متحمل شده است. در آخرین دیدار قهرمانی نیز شاگردان ایگور کریوشنکو ناکام ماندند و در خانه با نتیجه حداقل 0 بر 1 مغلوب مینسک شدند. باته با کسب 19 امتیاز با نسبت گلزنی 17:16 در رده دهم جدول مسابقات قرار دارد. در رقابت گلزنان برای "زردآبی ها" اومیرتایف 1+4 و پانیوکوف 4+0 پیشتاز هستند.

"باتوم ها" در زمین خود 8 بازی در لیگ انجام دادند که سه برد و دو تساوی به دست آوردند و سه شکست را متحمل شدند. 

نفتان 

نفتان در حال حاضر عملکرد متواضعانه تری دارد و در 10 مسابقه این باشگاه تنها سه برد و تساوی کسب کرده و 6 شکست را متحمل شده است. در آخرین دیدار لیگ بلاروس نیز شاگردان آلبرت ریباک ناکام ماندند و در زمین خود با نتیجه 1 بر 4 مغلوب اسلوتسک شدند. خود میزبان اصلاً گلزنی نکردند، توپ پس از گل به خودی بیلینکین وارد دروازه حریف شد. نفتان با کسب 15 امتیاز پس از 15 بازی با تفاضل گل 16 بر 21 در رده سیزدهم جدول مسابقات قرار دارد. در رقابت گلزنان برای "نفتی ها" پاپاریگا با 7 گل و 2 پاس گل پیشتاز است.

این باشگاه در مسابقات قهرمانی 8 بازی خارج از خانه انجام داد که برنده آنها، 4 تساوی و سه شکست متحمل شد. 
 
https://apk1xbetir.com/باته - نفتان

حقایق باته در مقابل نفتان

  • مجموع گل های زیر 2.5 در 7 بازی از 10 بازی آخر فصل باته؛
  • باته در 3 بازی قبلی خانگی خود در این فصل شکست خورد. 

 بازی کل پیش بینی ها

باته نتایج متوسطی نشان می دهد، به نظر می رسد این تیم قبلاً به این ایده عادت کرده است که در آینده نزدیک انتظار پیروزی های بزرگی وجود ندارد. نفتان در بهترین حالت خود عمل نمی کند، اما با این حال این تیم یک نقص محکم از منطقه سقوط ایجاد کرده است. واضح است که هر دو تیم اکنون در بهترین فرم خود نیستند، بنابراین دیدار رو در رو فرصتی برای بهبود موقعیت آنها است. فکر می کنم با وجود بحرانی که دارند، بچه های کریوشنکو سه امتیاز را خواهند گرفت. "زردآبی ها" از این شانس برای بهبود موقعیت خود به ضرر "نفتی ها" استفاده خواهند کرد: باته برنده می شود.  1xbet را  در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0