زسکا مقابل سامارا آیا روند شکست ناپذیری میزبان در لیگ VTB یونایتد ادامه خواهد داشت؟

زسکا و سامارا روابط بسکتبال خود را در شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی عادی لیگ VTB یونایتد 2022/23 مرتب خواهند کرد. این دیدار در تاریخ 13 دسامبر در محل مجموعه ورزشی Krylatskoye در پایتخت روسیه برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد CSKA vs Samara

زسکا

در 15 بازی لیگ VTB یونایتد در این فصل، زسکا 15 برد کسب کرده است. هماهنگی کامل و پیشنهادی بزرگ برای قهرمانی. در طول تابستان، "تیم ارتش" تیم خود را به شدت تکان داد و به طور کامل لیست حقوق و دستمزد را تخلیه کرد و، همانطور که معلوم شد، آنها فقط قوی تر شدند.

بازی خانگی مقابل سامارا باید بررسی شود. حریف چیزی ندارد که بتواند جلوی راهپیمایی پیروزمندانه مسکویی ها در قهرمانی را بگیرد. زسکا فقط می تواند برای خودش مشکل ایجاد کند. اگر دست کم گرفتن قدرت حریف را کنار بگذاریم، همه چیز خوب می شود. در مسابقه بعدی چگونه پیش برویم؟ شما باید به روش معمول کار کنید. می‌توانید حملات را کمی فعال‌تر اجرا کنید تا مخاطبان بومی خود را راضی کنید، اما نمی‌توانید معاشقه کنید.

در آخرین دور، زسکا در جاده مینسک را تحقیر کرد. این تیم به بلاروس ها تنها 66 امتیاز داد و خط دفاعی آنها را در هم شکست. امتیاز نهایی 101:66 است. در میان برندگان، شایان ذکر است: کوربانوا (15 امتیاز و پنج ریباند)، اوخووا (13 امتیاز در رینگ حریف)، استاپکوویچ (12/5)، داویدواچ (12/6)، ژان چارلز (12) و مورا (10). بسیار قدرتمند و این با در نظر گرفتن این واقعیت است که شوید و میلوتینوف در این مسابقه استراحت کردند.

سامارا

این تیم با تراز 6/9 اکنون در رده هفتم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد. حضور در منطقه پلی آف باید خوشحال باشد، اما این انتهای پروتکل نهایی است. سامارا در سال های اخیر کاهش یافته است. در شش بازی اخیر این باشگاه تنها یک پیروزی کسب کرده است. همچنین در این بخش یک تساوی با خیمکی در جام روسیه انجام می شود و اکنون همه می دانند که تیم منطقه مسکو امروز اصلاً مثل قبل نیست.

نایت مارکوس پنجمین رقابت گلزنان لیگ VTB یونایتد 2022/23 است (16.9 در هر مسابقه). انیس جیمز در هر دیدار حدود 14 امتیاز کسب می کند، تئودور جردن - 12.4. این سه پرتو نور برای ساکنان سامارا در تاریکی سخت شکست هایی است که آنها را فرا گرفت. به لطف لژیونرهای فوق، این تیم همچنان موفق می شود اختلاف امتیاز مثبت را حفظ کند. رفتن به مسکو نوید خوبی برای این تیم ندارد.

زسکا مقابل سامارا

تاریخچه رویارویی

در 3 اکتبر 2022، اولین دیدار مشترک آنها در تاریخ تیم ها برگزار شد. به عنوان بخشی از فصل جاری لیگ VTB یونایتد در سامارا برگزار شد. میهمانان در آن به موفقیت دست یافتند و با اطمینان میزبان را شکست دادند (85:72). زسکا در آن بازی دو کوارتر نیمه اول (25:16؛ 26:13: 21:24 و 13:19) را پشت سر گذاشت.

پیش بینی کل بازی

زسکا چندین برابر قدرتمندتر از سامارا است. این یک واقعیت است و چیزی برای بحث و آزرده شدن وجود ندارد. تیم میزبان با برتری 1 و هندیکپ 1 (-12) پیروز بزرگی در کلاس خواهد بود. آنها با خودشان صادق خواهند بود و در خط مقدم کار بزرگی انجام می دهند. میهمانان خود را در مسابقه مشخص می کنند و سعی می کنند وارد عمل شوند. در نهایت امتیاز کل در جلسه نسبتاً بالا خواهد بود. 1xbet app را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0