کانادا مقابل آلمان چه کسی طلای قهرمانی جهان را خواهد گرفت؟

روز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه فینال مسابقات قهرمانی جهان هاکی روی یخ برگزار می شود. تامپره فنلاند محل برگزاری دیدار نهایی بین کانادا و آلمان خواهد بود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد کانادا در مقابل آلمان

کانادا

برای چهارمین بار متوالی تیم کانادا به فینال جام جهانی راه یافت. اما اگر در سه بار قبلی در مبارزه برای طلا، کانادایی ها با فنلاندی ها مخالف بودند، اکنون رقیب جدید است - تیم آلمان. فینال های گذشته برای تیم آمریکای شمالی با موفقیت های متفاوت برگزار شد. در سال 2019، شکست 1-3 رخ داد، سپس کانادایی ها انتقام کامل گرفتند و در وقت اضافه با نتیجه 3-2 بر فنلاندی ها فشار آوردند. یک سال پیش، کانادایی ها باز هم به نقره بسنده کردند، با داوری مبهم با شکست 3-4 از همان فنلاندی ها. حالا دیگر فنلاندی ها در راه نیستند، بنابراین تنها چیزی که برای شکست دادن باقی مانده تیم ملی آلمان است.

در مرحله گروهی، کانادایی ها رک و پوست کنده نبودند و تنها یک پیروزی درخشان 6-0 مقابل تیم لتونی به دست آوردند. در این صورت دو شکست با نتیجه یکسان 2-3 رقم خورد. و اگر یک اشتباه در بازی با تیم قدرتمند سوئیس انتظار می رفت، خجالت با نروژی ها به غرور هاکی بازان کانادایی لطمه زد. کانادایی ها در مرحله پلی آف متحول شدند و در مرحله یک چهارم نهایی رقیب اصلی سال های اخیر، تیم ملی فنلاند را با نتیجه 4-1 شکست دادند. در نیمه نهایی تیم لتونی از پیش رو برداشت و کانادایی ها دو بار در امتیازات 0-1 و 1-2 ضعیف بودند اما در نهایت با نتیجه 4-2 پیروز شدند.

آلمان

این یک لحظه تاریخی برای هاکی آلمان است. تقریبا یک قرن پیش، در سال 1930، تیم ملی آلمان برای آخرین بار در فینال جام جهانی بازی کرد. نکته جالب اینکه هاکی‌بازان کانادایی نیز رقیب آلمانی‌ها بودند و آن مسابقه با نتیجه 6 بر یک به سود تیم کانادا به پایان رسید. از مسابقات جهانی که بگذریم، اینجا باید به بازی های المپیک 2018 توجه کرد، جایی که تیم آلمان در یک قدمی طلا قرار داشت اما در وقت اضافه مغلوب تیم روسیه شد.

شروع مسابقات قهرمانی فعلی، تیم آلمان رک و پوست کنده شکست خورد. سه شکست متوالی آلمان ها را به انتهای جدول رده بندی رسانده است و چشم انداز مبهم برای حضور در پلی آف وجود دارد. با این حال، این پیروزی با چهار پیروزی متوالی دنبال شد که باعث شد تیم آلمان در رده چهارم گروه قرار گیرد. در هر دو مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی، تیم آلمان مورد علاقه نبود، اما ابتدا به طرز هیجان انگیزی 3-1 تیم سوئیس را شکست داد و سپس با اراده قوی در نیمه نهایی بر تیم ایالات متحده پیروز شد. با شکست 0-2، هاکی بازان آلمان در وقت اول نتیجه را به تساوی رساندند، اما پس از آن باز هم گل را واگذار کردند. ژرمن ها را نوبلز نجات داد و در دقیقه 59 بازی را به تساوی کشاند. و گل پیروزی در وقت اضافه را فردریک تیفلز به ثمر رساند که در این دیدار دو گل به ثمر رساند.

کانادا مقابل آلمان

آمار

آلمان حداقل سه گل در هر بازی در شش بازی اخیر لیگ به ثمر رسانده است، از جمله دو گل در مرحله پلی آف (مجموع فردی 2 بر (2.5) - 2.7). کانادا میانگین بازدهی 3.5 پوک در هر بازی در این مسابقات را دارد (مجموع انفرادی 1 بر (3) - 2.02). سال گذشته دو تیم در مرحله گروهی به مصاف هم رفتند و همتای کانادایی خود را با نتیجه 5 بر 3 شکست دادند. آلمان در 10 سال گذشته تنها یک بار کانادایی ها را در جام های جهانی شکست داده است. این در سال 2021 بود که آلمان در مرحله گروهی 3-1 کانادا را شکست داد.

شانس دانلود 1xbet

کاملاً انتظار می رود که به گفته این مؤسسه، کانادایی ها شانس بسیار بیشتری برای برنده شدن در وقت معمولی داشته باشند. پیروزی تیم کانادا در وقت قانونی با ضریب 1.72 ارائه می شود در حالی که موفقیت احتمالی تیم آلمان را می توان 3.8 گرفت. گزینه با وقت اضافه پس از تساوی در زمان عادی 5 است. نقل قول های بسیار جالب از bookmaker 1xbet در مورد اثربخشی کل تیم ها: مجموع بیش از (5.5) - 2.34، کل زیر (5.5) - 1.6. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

با وجود شواهد واضح از محبوبیت نهایی، نباید تیم ملی آلمان را نادیده گرفت. ژرمن ها به تدریج با اضافه شدن به روند مسابقات، با آماری عالی به دیدار سرنوشت ساز نزدیک شدند، اول از همه، این به حمله مربوط می شود. کانادایی ها نیز به طور سنتی به حمله تکیه می کنند و ترجیح می دهند در هر مسابقه به عنوان شماره اول عمل کنند. در عین حال، دفاع هر دو تیم به دور از گناه است، بنابراین فینال باید موثر باشد. پیش بینی ما مجموع بیش از 4.5 با شانس 1.66 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0