میامی هیت مقابل دنور ناگتس آیا این زوج هنوز یک مورد علاقه دارند؟

در 8 ژوئن، Kaseyya Center Arena میزبان سومین مسابقه سری فینال NBA 2022/23 بین میامی هیت و دنور ناگتس خواهد بود. نتیجه رویارویی دو تیم 1 بر 1 است.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد دنور ناگتس در مقابل میامی هیت

دنور ناگتس

هیچ کس منتظر آنها نبود، اما آنها آمدند. اینگونه می توانید مسیر تیم را به فینال NBA 2022/23 توصیف کنید. همه چیز بود (بازی‌ها، 7 بازی رگه‌های حذفی، و حتی بازگرداندن برابری در رقابت با ناگتس). باتلر باحاله، آدبایو بدتر نیست. و بقیه بسکتبالیست های "چراغ ها" شایسته ستایش هستند.

حداقل کار انجام شده است. حریف که محبوب سریال است از مزیت پارکت خود محروم شد. این سری با نتیجه 1 بر 1 به میامی می رود. هدف میانی محقق شده است، اما نیروهای زیادی اینجا رها شده اند. بعلاوه، هیت شروع به تعقیب آسیب ها کرده است. اولادیپو و هیرو در حال حاضر در بیمارستان هستند. علاوه بر این، صحبت هایی وجود دارد که زلر و مارتین نیز مشکلات سلامتی را تجربه می کنند.

در خانه، بازی کردن باید کمی ساده تر باشد، زیرا در اینجا تماشاگران و حلقه های هدفمند وجود دارد، اما اکنون باید منتظر یک حمله دیوانه کننده از ناگت ها باشیم که حاضر نیستند "چراغ ها" را به جلو رها کنند. در آخرین بازی خارج از خانه، هیت روی شوت های از راه دور تمرکز کرد. خیلی به هدف خود رسیده است. به دلیل همین لحظه بود که آنها موفق شدند نبرد را به دست بگیرند. در خانه وسوسه تکرار همه اینها وجود دارد.

میامی هیت

این مورد زمانی است که حضور در فینال نتیجه کار زیاد انجام شده باشد. این تیم در فصل عادی قهرمان شد. او سپس در بازی های حذفی عملکرد قدرتمندی داشت. سریال با The Heat با یک برد خانگی مطمئن شروع شد و به دنبال آن یک بازی نادرست در قلمرو خانگی رخ داد. لحظه ناخوشایند است، اما اکنون بخشی از تاریخ است. ما باید نتیجه گیری درستی داشته باشیم و همه چیز را از نو شروع کنیم.

جوکیچ و موری همیشه خوب هستند. بازی آخر مغلوب حریف شد اما این بچه ها همچنان در صدر قرار گرفتند و دبل دبل کردند. صرب 41 امتیاز و 11 ریباند به دست آورد. این بازیکن کانادایی 18 امتیاز در حمله به دست آورد و ده پاس گل داد.

در جلسه گذشته چه گذشت؟ حریف دقت خوبی از پشت قوس نشان داد و در پایان توانست از حریف پیش بیفتد، اما باز هم حرف آخر مسابقه بر عهده «نگت» بود. آنها یک اسکناس سه روبلی زیر آژیر برای تساوی انداختند، اما با. پیش می آید. این بخشی از زندگی بسکتبال است و قطعاً یک تراژدی نیست. ما باید به خم شدن خط خود ادامه دهیم.

میامی هیت مقابل دنور ناگتس

تاریخچه رویارویی

امتیاز این سری 1:1 است. ابتدا "ناگت ها" در اینجا پیش افتادند (104:93) در خانه و سپس "چراغ ها" در جاده برگشتند (111:108). در ده نبرد اخیر این زوج - 7:3 با نتایج مثبت به نفع ناگتس.

شانس دانلود 1xbet

برای شرط‌بندی‌ها، دنور همچنان مورد علاقه زوج‌ها است. آنها حاضرند برای پیروزی 2 1.72 بدهند. شانس برد تیم میزبان 2.12 است. شرط‌های کل زیر (215.5) در 1xbet در 1.9 ضرب می‌شوند. شکستن این سقف عملکرد نیز 1.9 قیمت دارد. هندیکپ 2 (-5.5) 2.17 پرداخت می کند. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

هیت در فینال NBA 2022/23 هیجان انگیز است. میامی بازی را در سری اصلی تورنمنت مقابل ناگتس مساوی کرد - یکی دیگر از رویدادهای برجسته. این اتفاق می افتد، اما شانس بی نهایت نیست. میهمان با 2 برد و هندیکپ 2 (-5.5) برنده خواهند شد و سبک همیشگی خود را در حمله از طریق جوکیچ و موری بازی می کنند.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0