استرالیا مقابل آلمان بازی دور دوم جام جهانی بسکتبال

استرالیا و آلمان 27 آگوست در دور دوم مرحله گروهی مسابقات جهانی فیبا به مصاف هم خواهند رفت. میزبانی آن در کف پارکت ورزشگاه اوکیناوا آرنا خواهد بود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد استرالیا در مقابل آلمان

استرالیا
  
تیم ملی در رده بندی جهانی فیبا مقام سوم را به خود اختصاص داده است. او به طور همزمان ده بسکتبالیست را برای مسابقات معرفی کرد که نماینده باشگاه های NBA هستند. استرالیایی ها را نباید دست کم گرفت. آنها خطرناک و فوق العاده ماهر هستند.

این تیم با قهرمانی در گروه خود در مسابقات مقدماتی به جام جهانی راه یافت. سپس او پنج نبرد کنترلی را برای آمادگی برای قهرمانی سیاره برگزار کرد. او در اینجا چهار پیروزی (97:41 مقابل ونزوئلا، 88:67 مقابل سودان جنوبی و 78:74 مقابل فرانسه، 86:81 مقابل گرجستان) و بر این اساس یک شکست (86:90 مقابل برزیل) به دست آورده است. استرالیا مدعی مدال جام جهانی 23.

آلمان است

آلمانی ها در گروه مقدماتی خود پیروز شدند و بی سر و صدا به جام جهانی 23 رفتند. سپس این تیم در DBB Super Bowl شرکت کرد و در فینال در وقت اضافه به کانادایی ها باخت. پس از آن بسکتبالیست های آلمان در حالی که برای مسابقات قهرمانی جهان پیش رو آماده می شدند، دو بازی دوستانه انجام دادند. در اینجا آنها یک پیروزی مقابل یونان (84:71) و یک شکست مقابل آمریکا (91:99) داشتند.

در رده بندی فیبا، این تیم اکنون در رده یازدهم قرار گرفته است و این صف بندی را می توان کاملا شایسته نامید. درخواست تیم ملی برای این مسابقات حکایت از قصد آلمانی ها برای ایجاد سروصدا در اینجا دارد. ستاره اصلی این تیم در رقابت های پیش رو شرودر از لیکرز خواهد بود. همچنین خاطرنشان می کنیم که وویگتمن، که چندی پیش از رنگ های پایتخت ما زسکا دفاع می کرد، از آلمان به این مسابقات آمد.

استرالیا مقابل آلمان

تاریخچه رویارویی

تیم ها چهار بازی کلی دارند. اولین آنها در سال 2010 در مسابقات قهرمانی جهان برگزار شد. استرالیایی ها با نتیجه 78 بر 43 پیروز شدند. علاوه بر این، تیم‌ها در جام قاره‌ای استانکوویچ در سال 2013 به هم رسیدند. در اینجا تیم استرالیا دوباره به موفقیت رسید (79:64). ژرمن ها در سال 2019 در یک بازی دوستانه در یک زوج به نتیجه مثبت (74:64) دست یافتند. آخرین رقابت بین تیم های ملی در المپیک 2021 رخ داد. در اینجا شانس با استرالیایی ها بود (89:76).

پیش بینی کل بازی

استرالیایی‌ها مسابقه را در کلاس (پیروزی 1) انجام می‌دهند و از همان ابتدا اوضاع را در دست خود گرفته و نیمه اول نبرد را پیش‌بینی می‌کنند. ژرمن ها دفاع خواهند کرد، اما نمی توانند حریف خود را متوقف کنند. میزبان اسمی با توجه به ترکیب خوبشان به هر حال گل خواهند زد. دسیسه در نهایت اینجا هم پیش بینی نشده است. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0