لیتوانی مقابل مونته نگرو بازی مرحله گروهی قهرمانی جهان فیبا

لیتوانی و مونته نگرو به عنوان بخشی از مرحله نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی 23 در تاریخ 29 اوت به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقات در محل مرکز خرید آسیا آرنا (Pasay) برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد لیتوانی در مقابل مونته نگرو

لیتوانی

در رده بندی رسمی فیبا، تیم ملی قبل از شروع جام جهانی 23 در جایگاه هشتم قرار گرفت و این نتیجه بسیار شایسته ای است. در کل باید گفت که لیتوانیایی ها همیشه در بسکتبال عالی بوده اند، حتی الان هم چیزی از این نظر تغییر نکرده است.

در دور اول رقابت های فعلی، بالتیک با مصر بازی کرد. آنها در این دیدار با نتیجه 93 بر 67 پیروز شدند و سه ربع مسابقه را از آن خود کردند. والانسیوناس در آن بازی بهترین بود. او دابل دابل 15 امتیازی و 10 ریباند به دست آورد. نورمنتاس 18 امتیاز به رینگ حریف فرستاد. بنزیوس - ده. اصولا لیتوانیایی ها به دلیل غیبت ستاره اصلی خود (سابونیس) در این تورنمنت، لیدرها را در زمین تعیین کردند. در مرحله بعد، تیم در 27 آگوست با مکزیک دیدار می کند. آنجا با احتمال نزدیک به 100 درصد مشکلی وجود نخواهد داشت.

شاید تیم مدعی اصلی پیروزی در گروه باشد. بازی مقابل مونته نگرو مهم است. این یک رقیب مستقیم است. باید با روحیه بالا به پلی آف برویم.

مونته نگرو

در FIBA TOP این تیم در رده هجدهم قرار دارد. یک نتیجه متوسط، اما تیم به جام جهانی رسید، یعنی شایسته آن است. این تیم در جام جهانی بیست و سوم با پیروزی مقابل مکزیک آغاز شد. بسیار زیبا و موثر بود (91:71).

ووچویچ در این دیدار دبل دابل (27 امتیاز و ده ریباند) کرد. پری 16 امتیاز به حریف خود، ایوانوویچ - 14 داد. در ادامه، مونته نگرویی ها در 27 آگوست با مصری ها و سپس لیتوانی مسابقه خواهند داد.

اکنون شانس این تیم برای دور بعدی کاملاً واقعی به نظر می رسد، اما نباید پیشاپیش خوشحال باشید. در اینجا لازم است که خط و بیشتر خم شود. باید به زیبایی و بدون شکست از گروه خارج شوید. اولین آزمون واقعی در جام جهانی 23 دیدار با لیتوانیایی ها بود، زیرا مصر با تمام احترامی که برای آن قائل است، نمی تواند تیم را به دردسر بیاندازد.

لیتوانی مقابل مونته نگرو

تاریخچه رویارویی

در سال 2013، این تیم ها در یورو بسکت به مصاف هم رفتند. این دیدار به وقت اضافه (63:63) کشیده شد، جایی که لیتوانیایی ها قوی تر بودند (77:70). در سال 2022، تیم ها دو نبرد دیگر را به عنوان بخشی از مقدماتی جام جهانی فعلی انجام دادند. در این نبردها، در هر دو مورد، شانس با بالتیک ها (90:73 و 65:56) بود.

پیش بینی کل بازی

هر دو تیم با فکر پیروزی وارد مسابقه خواهند شد، اما کلاس در این مورد همه چیز را تعیین خواهد کرد و لیتوانیایی ها با اطمینان پیروز خواهند شد، اما بدون شکست - هندیکپ 2 (-6.5). مونته نگرویی ها سعی می کنند از یک دفاع فشرده کار کنند تا حریفی را که دوست دارد امتیاز کسب کند گیج کنند، این تاکتیک نتیجه مطلوب را نخواهد داد، بلکه فقط امتیاز کلی نبرد را نسبتاً کوچک می کند. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0