رونا مقابل زنیت دربی جدید دو پایتخت در لیگ VTB

در 27 نوامبر مسکو رونا در دربی جدید دو پایتخت در لیگ VTB یونایتد به مصاف زنیت سن پترزبورگ خواهد رفت. این دیدار در زمین بسکتبال کاخ ورزش دینامو در شهر اصلی روسیه برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد Runa در مقابل Zenit

Runa

این تیم در اولین لیگ VTB یونایتد شروع بسیار خوبی برای فصل داشت. ارزش خوشحالی برای او را دارد، اما یک "اثر تقویم" در اینجا وجود دارد. در شروع مسابقات، مسکووی ها هیچ نبردی با محبوبیت نداشتند. از 9 نوامبر شروع کردند. آن روز وایکینگ ها UNICS (مقام دوم جدول امروز) را شکست دادند و خیلی خوب بود. سپس مسکووی ها مغلوب ینیسی (مقام چهارم مسابقات)، زسکا (صدر قهرمانی) و لوکو (مقام پنجم جدول رده بندی) شدند. بعد از آن زنیت است که در لیگ VTB سوم است.

رون در حال حاضر در خط هفتم پروتکل نهایی با تعادل 6/5 قرار دارد. او در سه نبرد اخیر موفقیتی نداشته است، اما یک مسابقه در برابر رقبای مستقیم خود دارد. اگر نتیجه مثبتی در آن به دست آورید، می توانید به منطقه Winners Stage نفوذ کنید.

وایکینگ ها در آخرین بازی خود در لیگ VTB با 20 امتیاز مغلوب تیم راه آهن شدند. یک خطای بسیار دردناک، اما چیزهای خوبی در آن مبارزه وجود داشت. در اینجا شایان ذکر است بسکتبالیست های زیر: نیکولا ایوانوویچ (17 امتیاز، به اضافه 5 پاس گل)، ایلیا پوپوف و یوون مورگان (هر دو 13 امتیاز در سبد حریف داشتند) و همچنین الکسا رادانوف (11 امتیاز در حمله).

زنیت

تیم سن پترزبورگ در شروع فصل لغزش کرد، اما از قبل از آنها عقب مانده است. آنها در حال حاضر در نظم عالی هستند. این تیم در حال حاضر در لیگ VTB یونایتد 2023/24 با چهار پیروزی متوالی حضور دارد. زنیت با هشت برد و چهار باخت در رده سوم جدول مسابقات قرار دارد. پشت سر Enisey هستند که فقط در شاخص های اضافی عقب است و همچنین Loko و Samara که یک پیروزی کمتر به نام خود دارند. ما باید نگه داریم. شما نمی توانید اجازه دهید رقبایتان به شما نزدیک شوند.

آبی-سفید-آبی ها ترکیبی عالی دارند که توسط یک مربی باتجربه هدایت می شود. در فصل 2022/23 این تیم در لیگ VTB یونایتد بدون مدال ماند. حالا او قصد دارد این بی عدالتی را اصلاح کند. باشگاه در هر بازی در حال پیشرفت است.

با این حال، نمی توان گفت که همه چیز برای تیم کاملاً عالی است. زنیت در آخرین دیدار با اختلاف سه امتیازی PARI NN را شکست داد. حریف در هشت مسابقه متوالی هیچ بردی نداشته و تا آژیر پایانی در بازی بود.

در آن نبرد ترنت فریزر (24 امتیاز و 5 پاس منجر به گل)، وینس هانتر (12 امتیاز در حمله و پنج ریباند)، بویان دوبلیویک (9/11) و کایل کوریچ که 11 امتیاز برای حریف به دست آوردند عملکرد خوبی داشتند.

آمار روی کاغذ عالی به نظر می رسد، اما چیزی برای شکایت وجود دارد. به عنوان مثال، فریزر تقریباً 38 دقیقه بازی کرد. او 24 امتیاز دارد اما در شوتزنی مشکل دارد (پنج از 14 از زمین). اوضاع با پرتاب های آزاد (12 از 15) هموار شد.

رونا مقابل زنیت

تاریخچه رویارویی

این تیم ها در 27 نوامبر به مصاف هم می روند. نبرد دیگر تیم ها در دور دوم دور اصلی لیگ فعلی VTB United برگزار می شود. این اتفاق در 25 ژانویه سال آینده در سن پترزبورگ رخ خواهد داد.

شانس دانلود 1xbet

بچه های 1xbet به زنیت اعتقاد دارند. برای موفقیت او فقط 1.32 می دهند. برد تیم میزبان 3.4 برآورد شده است. شرط‌ها روی کل زیر (156.5) در 1.9 ضرب می‌شوند. غلبه بر این نوار عملکرد دقیقاً همان هزینه را دارد. شانس هندیکپ 2 (-8.5) 1.96 است. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

رون در جای خود قرار خواهد گرفت. باشگاه خوب است، اما برای رقابت با محبوب های لیگ VTB خیلی زود است. مهمانان با انجام کار خود با اطمینان بسیار در کلاس برنده خواهند شد. وایکینگ ها که اکنون از نظر اخلاقی شکسته شده اند، نمی توانند با آنها مخالفت کنند. ما یک هندیکپ 2 (-8.5) برای 1.96 می گیریم.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0