تاتنهام - بورنموث آیا میهمانان می توانند از لندنی ها امتیاز بگیرند؟

یکشنبه 31 دسامبر، ورزشگاه تاتنهام هاتسپر میزبان دیدار تاتنهام و بورنموث در چارچوب بیستمین دوره لیگ برتر انگلیس خواهد بود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد تاتنهام مقابل بورنموث

تاتنهام

اسپرز اخیراً در سه برد متوالی موفق شد و به جمع چهار تیم برتر جدول رده بندی بازگشت. بعید است که لندنی ها بتوانند رهبران را در مبارزه برای عنوان قهرمانی به چالش بکشند، اما تاتنهام به وضوح قصد دارد در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان، جای خالی خود را در منطقه لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد.

اسپرز در دور آتی چمپیونشیپ انگلیس در آخرین روز سال 2023 تلاش خواهد کرد تا نه تنها با یک بازی خوب، بلکه با یک نتیجه مثبت، هواداران محلی را خشنود کند. این تاتنهام است که در چنین دیداری اول بازی خواهد کرد و از موضع قدرت عمل می کند.

بورنموث

بسیاری از کارشناسان پیش بینی می کردند که بورنموث در دوره کنونی چمپیونشیپ انگلیس برای بقا خواهد جنگید و این تیم واقعاً این فصل را به بهترین شکل شروع نکرد. اما پس از آن بورگوندی شروع به پیشرفت کرد، موفق شد چندین پیروزی مهم را پشت سر هم به دست آورد و اکنون یک دهقان متوسط قوی در مسابقات قهرمانی است.

در این فصل، بورنموث بیش از یک بار ثابت کرده است که آماده است تا در شرایط برابر بازی کند و مبارزه ای شایسته با حریفان قدرتمندتر انجام دهد. در دیدار جدید احتمالاً میهمانان ابتکار عمل را به میزبان خواهند داد در حالی که خودشان پس از ضدحملات و ضربات ایستگاهی منتظر لحظات خود روی دروازه حریف خواهند بود.

تاتنهام - بورنموث

حقایق بازی تاتنهام و بورنموث

  • تاتنهام در دور اول این چمپیونشیپ انگلیس با نتیجه 3 بر 2 بورنموث را شکست داد.
  • در سه بازی از پنج بازی اخیر بین تیم‌ها در مسابقات قهرمانی انگلیس، شرط روی Overhead (2.5) 1.40 بود.
  • همچنین در سه بازی از پنج بازی اخیر رقبا در لیگ برتر، شرط بر روی «هر دو تیم گل می‌زنند» 1.49 بوده است.
  • تاتنهام در 3 بازی از 5 بازی اخیر خود مقابل بورنموث در چمپیونشیپ انگلیس پیروز شده است.

شانس دانلود 1xbet

شرکت شرط‌بندی 1xbet که در بین طرفداران فوتبال بسیار شناخته شده است، شانس‌های زیر را برای چنین مسابقه‌ای در دور جدید مسابقات قهرمانی انگلیس به بازیکنان خود ارائه می‌کند: می‌توانید بر روی پیروزی تاتنهام با 1.61، روی تساوی - 4.59 و در یک پیروزی بورنموث - برای 5.00. 1xbet را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

دیداری جذاب در چارچوب دور جدید رقابت های قهرمانی انگلیس که در آن تاتنهام میزبان بورنموث است که عملکرد خوبی کسب کرده است. این دیدار قطعاً برای لندنی‌ها راه آسانی نخواهد بود، اگرچه آنها محبوبیت آشکار رویارویی آینده هستند. تیم بورگوندی در بازی های خارج از خانه در این فصل عملکرد خوبی ندارد، بنابراین آنها باید بهترین فوتبال خود را برای کسب هر امتیازی نشان دهند. شرط روی هندیکپ 1 (-1.5) برای 2.35.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0