فولام مقابل آرسنال در این مسابقه چند گل زده می شود؟

یکشنبه 31 دسامبر، ورزشگاه کریون کوتیج میزبان دیدار فولام و آرسنال در چارچوب بیستمین دوره لیگ برتر انگلیس خواهد بود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد فولام و آرسنال

فولام

فولهام یک دهقان متوسط قوی در جدول رده بندی چمپیونشیپ انگلیس است که فاقد ستاره های آسمان است، اما برای حفظ مجوز اقامت در نخبگان فوتبال بریتانیا مبارزه نمی کند. این تیم در دورهای آخر بسیار بی ثبات بوده و هنوز نتوانسته بازی خود را پیدا کند که به طور مداوم برایش امتیاز بیاورد.

فولام دیدار مهمی را مقابل یکی از رهبران لیگ برتر پیش رو دارد که در آن سامر رزیدنت ها برای کسب یک نتیجه خوب باید حداکثر توانایی های خود را به نمایش بگذارند. حمایت هواداران میزبان در این روز واقعاً عامل مهمی برای میزبان خواهد بود.

آرسنال

آرسنال همچنان برای کسب مقام اول جدول رده بندی چمپیونشیپ انگلیس و در حالی که توپچی ها با برنامه سخت و پر مشغله ای دست و پنجه نرم می کنند، به مبارزه ادامه می دهد. لندنی ها به درستی در گروه تیم های پیشرو قرار دارند و این فصل دوباره به پیروزی مورد انتظار بسیار نزدیک شده اند.

برای تیم میکل آرتتا بسیار مهم است که حریفان در سطح و وضعیت ضعیف‌تر را شکست دهند، زیرا رقبای لیورپول و منچسترسیتی می‌توانند از هرگونه اشتباه توپچی‌ها استفاده کنند. بنابراین در بازی آینده آرسنال برای کسب سه امتیاز بعدی مصمم خواهد بود.

فولام مقابل آرسنال

حقایق فولام و آرسنال

  • در دور اول این مسابقات قهرمانی انگلیس، آرسنال و فولام با نتیجه 2 بر 2 به تساوی رسیدند.
  • در چهار بازی از پنج بازی اخیر بین تیم‌ها در لیگ برتر، شرط روی Overhead (2.5) 1.80 بود.
  • در سه بازی از پنج بازی آخر بین حریفان، شرط بر روی "گل زدن هر دو تیم" 1.89 بود.
  • آرسنال در 3 بازی از 5 بازی اخیر خود مقابل فولام در لیگ برتر انگلیس پیروز شده است.

شانس دانلود 1xbet

شرکت شرط‌بندی 1xbet، که در بین طرفداران فوتبال انگلیس بسیار شناخته شده است، به مشتریان خود شانس‌های زیر را برای چنین مسابقه‌ای به عنوان بخشی از دور جدید لیگ برتر ارائه می‌کند: می‌توانید روی پیروزی فولام با 5.40، روی تساوی 4.30 شرط‌بندی کنید، و در پیروزی آرسنال 1.60. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

یکی دیگر از دربی های لندن در لیگ برتر انگلیس که فولام سعی می کند در خانه از آرسنال امتیاز بگیرد. توپچی ها به درستی قبل از این رویارویی ارجح به نظر می رسند، اما میزبانان در استادیوم آنها احتمالا امیدوارند در آخرین روز سال 2023 هواداران محلی را راضی کنند. ساکنان تابستانی قطعا شانس های خود را خواهند داشت، بنابراین به نظر می رسد شرط منطقی در این مورد این باشد. "هر دو تیم گل خواهند زد" برای 1.89.

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0