پیش بینی مبارزه شراب الدین ماگومدوف و جویلتون لوترباخ

مبارز روسی شکست ناپذیر، شراب الدین "شارا بولت" ماگومدوف، دومین مبارزه خود را تحت عنوان لیگ برتر در UFC در ABC 6 در ریاض، مقابل جویلتون لوترباخ، اولین بازیکن با تجربه خواهد داشت. مبارزه آنها در شامگاه 22 ژوئن در Kingdom Arena برگزار می شود و در کارنامه شراب الدین، این باتجربه ترین حریف خواهد بود، اگرچه مخاطبان داخلی عملاً چیزی در مورد او نمی دانند. فقط دلیلی برای آشنایی با "Pilgrim" و ارزیابی شانس پیروزی او در این نبرد وجود خواهد داشت.

شراب الدین ماگومدوف مقابل جویلتون لوترباخ

شراب الدین ماگومدوف

"شارا" در بوکس و کیک بوکسینگ خود را به خوبی نشان داد ، در مسابقات قهرمانی و جام مسکو با اطمینان انجام داد ، سپس به موی تای رفت ، جایی که جام SKL را گرفت ، فینالیست شد و بعداً برنده مسابقات قهرمانی روسیه شد و استاد شد. از ورزش همچنین ماگومدوف برنده جایزه بزرگ ناشه دلو شد و قهرمان مسابقات آرنا گلوبال و قهرمانی مبارزه تایلند شد. در حال حاضر، او رکورد حرفه ای بی عیب و نقص MMA 12-0 را حفظ کرده است.

نقاط قوت

ماگومدوف در سرعت، گاز گرفتن، ضربات سریع برق آسا و ضد بازی سخت با همکارانش تفاوت دارد. شراب‌الدین در ضربات خود قدرت زیادی دارد، اما می‌تواند نمایش‌های تاکتیکی نیز از خود نشان دهد، به جای اینکه در ثانیه‌های اول شکست بخورد، به تدریج حریف را به خط پایان برساند. علاوه بر این ، "شارا" در برابر نقل و انتقالات دفاع مناسبی نشان می دهد ، اما اگر آنها عبور کنند ، با اطمینان از خود دفاع می کند و به سرعت روی پاهای خود می آید.

نقاط ضعف

کشتی ماگومدوف با وجود منشأ خود، به خوبی هموطنانش نیست. ممکن است او را پایین بیاورند، اما کشتی گیران برتر این کار را نکردند، و به طور کلی، او را تحت فشار قرار دهند و در مسابقات فشار نیز امتیاز بگیرند. با این حال، در این مورد بهتر است بلافاصله به دنبال خط پایان بروید، زیرا در فاصله، شراب الدین قطعا شانس خود را برای ناک اوت خواهد یافت.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

شارا گلوله 30 ساله است که در حرفه خود شکست نخورده است و برای هفتمین سال پیاپی می جنگد. او در مبارزات اخیر موفق شد برونو سیلوا، کوشال ویاس و میخائیل راگوزین را شکست دهد. ماگومدوف در فرم بسیار خوبی قرار دارد، او چیزهای زیادی برای یادگیری دارد، بنابراین در رویارویی بعدی می تواند تماشاگران را با فانتزی ها و ترکیب های جدید شگفت زده کند. زمان زیادی برای استراحت و آمادگی وجود داشت، تنها چیزی که وجود داشت این بود که دشمن تغییر کرده بود، اما از طرفی دیگر نمی توانست از اردوی کامل عبور کند.

شراب الدین ماگومدوف مقابل جویلتون لوترباخ

جویلتون لوترباخ

ورزشکار آلمانی- برزیلی منتظر اولین آزمون خود در بهترین لیگ جهان است. او یک کیک بوکسور سابق و استاد BJJ با مجموعه ای چشمگیر از عناوین در MMA و ضربه زدن است. او در رینگ کمربندهای WKU، Benlee Rote Eck و RFA را گرفت و زمانی که طبق قوانین هنرهای رزمی ترکیبی مبارزه کرد، عناوین FEN، MFC، FNW، X-Force MMA و بدنام Brave FC را به دست آورد. جویلتون در فصل عادی PFL ظاهر شد، به لیگ ACB نگاه کرد و از طریق تعدادی از مبارزان UFC مانند قهرمان فعلی Dricus Du Plessis، Alex Oliveira و دیگران رفت.

نقاط قوت

لوترباخ به خوبی تکنیک های ضربه زدن را با کشتی ترکیب می کند و به ویژه در ضربات پا مهارت دارد. او در تمام طبقات شوت می کند، حریف را به تور فشار می دهد و سپس انتقال را ترتیب می دهد. هم با کنترل موقعیت ها و هم با تکنیک های خفگی، "Pilgrim" در نظم کامل است، اما باید توجه داشته باشید که ما در مورد یک مبارز معمولی صحبت می کنیم و مخالفت او نیز همین بود. به همین دلیل او توانست با 27 پیروزی زودهنگام به رکورد 38-9 (1 NC) دست یابد.

نقاط ضعف

برای جویلتون حفظ ابتکار عمل مهم است، زیرا تحت فشار، در موقعیت ایستاده، تنها بخشی از پتانسیل خود را درک می کند و در طبقه همکف آن را به طور کامل از دست می دهد. علاوه بر این، دوباره به موضوع سطوح برمی گردیم: این ورزشکاری است که در ترفیعات منطقه ای عملکرد خوبی دارد، اما حتی با وجود موفقیت های اولیه همیشه به اوج بازنده می شود.

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

این مبارز 31 ساله است، اما این چهل و نهمین مبارزه حرفه ای دوران حرفه ای او خواهد بود. او قبل از امضای قرارداد با UFC در یک برد 4 پیکار پیروز بود و آندریاس گوستافسون، میخائیل کوتروتا، مارسل گرابینسکی و روبرتو بنیتز را شکست داد. او در طول راه با تصمیم گیری ها سهم بزرگی از دعواها را از دست داد و گاه زود شکست می خورد. اساسا، جویلتون در مسیر خوبی قرار دارد، او با تجربه، جوان و همه کاره است. با این حال، رقابت او در بالاترین سکو همچنان زیر سوال است.

تحلیل تطبیقی

شراب‌الدین بزرگ‌تر از حریف خود خواهد بود، که جای تعجب نیست، زیرا جویلتون قبلاً دو لشگر پایین‌تر می‌جنگید. به عنوان یک مهاجم، "بال" نگرانی زیادی در مورد آن ندارد، زیرا حریف او سرعت کمتری دارد و به عنوان شماره یک، که فقط یک هدیه برای یک ضد مهاجم است، ساده تر کار می کند. بچه ها این فرصت را خواهند داشت که نشان دهند ضربات چه کسی سخت تر است و چه کسی در کیک بوکسینگ بهتر است. خوشبختانه هر دو تجربه کافی دارند.

اما در طبقه همکف، لوترباخ ارجح به نظر می رسد، اما بعید است که بتواند حریفی را که بزرگتر، مدبرتر و در دفاع خوب است نگه دارد، چه برسد به تسلیم شدن. "زائر" خفه کننده جای خود را دارد ، اما ماگومدوف قبلاً نشان داده است که در زمین وحشت نمی کند ، اما هر کاری می کند تا هر چه سریعتر بلند شود.

البته در صورت شکست در عمودی، جویلتون دعوا را تحمیل می‌کند، اما احتمال اینکه در یکی از تلاش‌ها برای روی پا رفتن، یک ضد پانچ بخورد و تمام شود، بسیار بیشتر از ما است. جلسات طولانی را در زمین با تسلط او ببینید. در موقعیت ایستاده، کنار آمدن با کار شراب الدین از راه دور برای او دشوار خواهد بود، به این معنی که نزدیکی ها و تبادلات اجتناب ناپذیر است، جایی که همه شانس ناک اوت دارند. با این حال، "شارا" در این جفت بسیار فنی تر و شارژر به نظر می رسد و به همین دلیل احتمال پیروزی او بیشتر است.

پیش بینی شراب الدین ماگومدوف در مقابل جویلتون لوترباخ

لوترباخ تنها دو بار در دوران حرفه ای خود ناک اوت شد، و حتی در آن زمان، TKO بود. بنابراین شما نمی توانید او را کتک خورده بنامید، با توجه به 50 مبارزه پشت سر او. آیا با یک درامر این کلاس سروکار داشته است؟ به احتمال زیاد نه تا بله، اما دو پلسیس، قهرمان UFC، توانست برای یک ثانیه کمی روی زمین قلع و قمع کند و با ضربات خود نیز برای او مشکل ایجاد کند.

این بدان معنی است که ماگومدوف پیاده روی آسانی نخواهد داشت و همه چیز با زمان بندی مشخص می شود که برای جویلتون چندان خوب نیست. به احتمال زیاد یکی از نزدیک شدن ها منجر به ضد حمله شراب الدین می شود و این پایان دعوا خواهد بود. بنابراین، به عنوان یک شرط، می توانید هم پیروزی زودهنگام "Bullet Balls" و هم مجموع دورهای تکمیل شده (TM (1.5)) را انتخاب کنید، زیرا در صورت مبادله فشرده نمی توانید احتمال ناراحتی را کاملاً قطع کنید. با این حال، لوترباخ نیز پسری از دروازه نیست. برنامه 1xbet را  نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی: پیروزی شراب الدین ماگومدوف/TM (1.5) در راندهای تکمیل شده

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0