Ordabasy vs Turan. آیا میزبان به برد ادامه خواهد داد؟

در تاریخ 13 ژوئیه در دیدار چهاردهمین دوره لیگ برتر قزاقستان در ورزشگاه "به نام کاژیموکان منایتپاسوف" (شیمکنت) تیم های اورداباسی و توران به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد Ordabasy vs Turan

Ordabasy

Ordabasy از تاریخ 12 مه شکستی را ندیده است و در این مدت یک سری موفق از هفت مسابقه را جمع آوری کرده است. در آخرین بازی مسابقات قهرمانی کشور، بچه های الکساندر سدنف هم کلاسی نشان دادند و در خانه با نتیجه 2 بر 1 به مصاف کیاسر رفتند. گل های میزبان را یخشیبوف و داربوئه به ثمر رساندند. اردوباسی با کسب 25 امتیاز پس از 12 دیدار با تفاضل گل 20 بر 8 در رده یک جدول مسابقات قرار دارد. در رقابت گلزنان سپید-آبی ها، یخشیبوف پیشتاز است که 5 گل به ثمر رساند.

این تیم در خاک خود 6 بازی در مسابقات قهرمانی انجام داد که چهار برد و یک تساوی و همچنین یک شکست متحمل شد. 

توران

توران نی می تواند به یک بازی قابل اعتماد ببالد، در 10 مسابقه این باشگاه دو برد و تساوی و 6 شکست کسب کرده است. در آخرین بازی مسابقات قهرمانی قزاقستان، شاگردان الکساندر فامیلتسف توانستند روحیه خود را بهبود بخشند و در خانه آتیراو را با نتیجه 2 بر 1 شکست دادند. شوت های دقیق کاتسکیچ و واکا پیروزی را برای میزبان به ارمغان آورد. توران با کسب 12 امتیاز پس از 12 دیدار با تفاضل گل 10 بر 14 در رده یازدهم جدول مسابقات قرار دارد. در مسابقه گلزنان، واکا برای آبی و سفیدها پیشتاز است، او 3 گل زده است.

این تیم در بازی های رفت و برگشت در لیگ برتر 5 بازی انجام داد که دو برد و یک تساوی به دست آورد و دو شکست را نیز متحمل شد. 

Ordabasy vs Turan

حقایق اورداباسی در مقابل توران

  • هر دو تیم در 4 بازی از 5 بازی اخیر اورداباسی در این فصل گل زده اند.
  • اورداباسی در 13 بازی اخیر فصل شکست نخورده است. 

 پیش بینی کل بازی

Ordabasy با اطمینان به جلو حرکت می کند، تیم انتظار دارد که عنوان قهرمانی را به دست آورد. توران بسیار متواضعانه خود را نشان می دهد، این باشگاه برای بقا در قهرمانی فعلی مبارزه خواهد کرد. با در نظر گرفتن موقعیت تیم ها در جدول رده بندی، فاکتور زمین خانگی، سطح بازیکنان و کلاس آنها، من فکر می کنم که سفید-آبی ها به سادگی یک حریف معمولی را با یک کلاس شکست خواهند داد: پیروزی اورداباسی با نقص 1. - (-1). برنامه 1xbet را  نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0