پیش بینی مبارزه دریکوس دو پلسیس مقابل اسرائیل آدسانیا

اسرائیل آدسانیا قهرمان سابق وزن میان‌وز UFC تحت درمان روانی قرار گرفته و آماده بازگشت به تخت طلایی است. با این حال، دارنده عنوان جدید، دریکوس دو پلسیس، در سر راه او ایستاده است، که با او در یک بحث داغ در مورد اینکه چه کسی پادشاه آفریقایی واقعی است، قرار دارد. در UFC 305 استرالیا، در Rac Arena، در 18 آگوست، آنها این فرصت را خواهند داشت که از این موضوع مطلع شوند و ما شانس قهرمانی مبارزان نخبه لیگ برتر را ارزیابی خواهیم کرد. 

دریکوس دو پلسیس در مقابل اسرائیل آدسانیا

دریکوس دو پلسیس

در آستانه بازگشت خود، "ارباب سبک ها" رتبه دوم رتبه را اشغال می کند. کمر آدسانیا با کمربندهای MMA لیگ های AFC، HFS و UFC مزین شده بود، او طبق بسیاری از نشریات "بهترین مبارز سال 2019"، یک کیک بوکسور موفق در گذشته، با 75 مبارزه زیر کمربند و حتی یک حرفه ای است. بوکسور، با رکورد 5-1. اکنون اسرائیل قصد دارد دوباره به جمع نخبگان رده خود راه پیدا کند و برای سومین بار قهرمان UFC شود. 

نقاط قوت

ایزی یک مهاجم نخبه است که ترجیح می دهد در فاصله میانی تا بلند بجنگد. او به طور فعال از لگد استفاده می کند، ساق پا و بدن خود را خشک می کند، و با مهارت با حریفان با یک مشت از دور، یا سری قلاب های مشخص خود را هنگامی که نزدیک تر می شوند، ملاقات می کند. در عین حال، آدسانیا دفاع حذفی خوبی دارد. 

نقاط ضعف

به نظر می رسد که اسرائیل تهاجم ورزشی خود را از دست داده است، او برای وارد شدن به دعوا بیش از حد طول می کشد و وقتی حریفش از قبل گرم شده است، او به سادگی وقت ندارد تا جریان مسابقه را تغییر دهد. خنثی کردن فشار برای او به طور فزاینده ای دشوار شده است، حرکت پا به میزان قابل توجهی کمتر است و چنین موقعیت انفعالی به او اجازه نمی دهد تا قدرت ضربه خود را آشکار کند. 

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

به نظر می رسد که اسرائیل تهاجم ورزشی خود را از دست داده است، او برای وارد شدن به دعوا بیش از حد طول می کشد و وقتی حریفش از قبل گرم شده است، او به سادگی وقت ندارد تا جریان مسابقه را تغییر دهد. خنثی کردن فشار برای او به طور فزاینده ای دشوار شده است، حرکت پا به میزان قابل توجهی کمتر است و چنین موقعیت انفعالی به او اجازه نمی دهد تا قدرت ضربه خود را آشکار کند. 

دریکوس دو پلسیس مقابل اسرائیل آدسانیا

اسرائیل آدسانیا

"Maverick"، برنده فصل 15 TUF، یک کمربند قهوه ای در BJJ، و یک کشتی گیر سابق که در مسابقات دبیرستان شرکت می کند. مایکل هیچ عنوان برجسته‌ای را در MMA به دست نیاورد، اما با توجه به اینکه از افرادی مانند بنیل داریوس، رافائل دوس آنجوس، نیل مگنی و کارلوس کاندیت - ستاره‌های بزرگی که در زمان‌های مختلف می‌درخشیدند- پیشی گرفت، در رسانه‌ها قرار گرفت. 

نقاط قوت

تمام پیروزی‌های اولیه کیزا در دوران حرفه‌ای‌اش، ارسالی هستند، او دقیقاً 10 بار آنها را به دست آورد. در زمین، او واقعاً خوب است، او موقعیت ها و تکنیک ها را خیلی سریع تغییر می دهد، و همچنین کاملاً مؤثر است و اغلب حذف ها را انجام می دهد و منحصراً در فاصله متوسط نزدیک کار می کند. 

نقاط ضعف

تناقض این است که مایکل اغلب با تکنیک ها شکست می خورد، زیرا همه چیز در دفاع او بسیار بد است و در رک، او موفق می شود با کریک با مهاجمان رقابت کند، به خصوص اگر آنها به او فشار بیاورند و نه او. اکنون، این آمریکایی به دلیل تغییرات مربوط به سن، بسیاری از آنچه را که به دست آورده است، کاملا از دست داده است. 

شکل فعلی و آمادگی جنگنده

کیزا 36 ساله است، او در سه مبارزه آخر شکست خورده است و بیش از یک سال است که در مسابقات شرکت نکرده است. او توسط ویسنته لوکه، شان برادی و کوین هالند شکست خورد، هرچند قبل از آن، ماوریک به خوبی می جنگید، حتی اگر از سال 2018 زودتر از موعد پیروز نشده بودند. اکنون شرایط مایکل برای رقابت با کهنه سربازانی مانند خودش بیش از حد کافی است، اما این مرد برای چیزی بیشتر کافی نخواهد بود و با توجه به پوشش کم رسانه ای، هیچ کس جایگاه خود را در این بخش حفظ نخواهد کرد. 

تحلیل تطبیقی

آدسانیا به طور قابل توجهی بلندتر از دریکوس خواهد بود - 7.5 سانتی متر، و در دسترس بازو - 10 سانتی متر بلندتر است. با توجه به برنامه استاندارد بازی هر دو، این یک امتیاز بزرگ برای اسرائیل است، زیرا او باید دور حریف حلقه بزند، منتظر اقدامات او باشد و او را با ضربات، شلیک مستقیم و دور شدن از خط حمله متوقف کند.

اما دو پلسیس نباید در استعدادهای ضربه زننده خود با "Stylebender" رقابت کند، زیرا دفاع او به او اجازه می دهد تا چهره دارنده عنوان را در دور اول شکست دهد. بنابراین: فشار، نقل و انتقالات، کلینچ های طاقت فرسا و کشتی - این همان چیزی است که برنامه پیروزی قهرمان برای مبارزه باید بر اساس آن ساخته شود. و خیلی چیزها به این بستگی دارد که ایزی چقدر سریع پیش می رود. اگر او در همین حالت به کار خود ادامه دهد، پیروزی را نخواهد دید، اما وعده های استرالیایی-نیجریه ای امید را برمی انگیزد. 

بنابراین، اگر اسرائیل فاصله خود را حفظ کند، به پاها و بدن دریکوس ضربه بزند، سرعت او را کاهش دهد، و سپس به طبقه بالا سوئیچ کند، "دفاع کولدر" آفریقای جنوبی شکست خواهد خورد. اما با غیرت، همراه با سر قوی، که با آن خود را مجبور به حرکت به جلو می کند، احتمال زیادی وجود دارد که کلینچ های زیادی را ببیند و یک مبارزه طولانی مدت توتال بر سر (3.5) 
روان ناپایدار آدسانیا، شکست های گذشته او و Du Plessis وجود دارد. تکنیک همه کاره تر، ترازو را مجبور می کند که به نفع او خم شود، اما با تفاوت های ظریف. 

دریکوس دو پلسیس در مقابل اسرائیل آدسانیا پیش بینی

صحبت در مورد برتری کامل یکی از طرف ها فایده ای ندارد: دریکوس بیش از حد کافی نقاط ضعف دارد که اسرائیل بتواند روی آنها بازی کند و حتی او را ناک اوت کند. اما چگونه می‌توانید چیزی را پیش‌بینی کنید که ایزی به سادگی ناپایدار است و هنگام بیرون رفتن برای مبارزه می‌سوزد؟ بیایید عملکرد او را در میدان خانه اش، جایی که معمولاً می درخشد، و یک تعطیلات طولانی که قرار است قهرمان سابق را دوباره راه اندازی کند، یادداشت کنیم. به احتمال زیاد سر چدنی «استیل ناکس» در برابر آسیب های دریافتی مقاومت می کند و جلسه به طول می انجامد و در راندهای قهرمانی، سرنوشت برنده مشخص می شود. بنابراین، مبارزه از استوا عبور می کند و پس از آن نبرد شخصیت ها آغاز می شود.  1xbet را  در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی: مجموع بیش از (2.5-3.5) توسط دور تکمیل شده

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0